Beantwoord

T-Mobile thuis & overstapservice

  • 23 April 2018
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Wij hebben gisteren T-Mobile thuis aangevraagd. Wat ik jammer vind is dat in deze aanvraagprocedure je niet meteen de overstapservie kan regelen. Klopt het dat je dat separaat moet doen?
icon

Beste antwoord door Brian 23 April 2018, 19:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Ronald, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Je kan bij je aanvraag meteen kiezen om gebruik te maken van de Overstapservice. Nadat je jouw bestelling af hebt gerond ontvang je dan een e-mail van ons waarin we aanvullende informatie vragen over je huidige provider. Als je kiest voor een zo snel mogelijke aansluitdatum dan is het niet mogelijk om gebruik te maken van de Overstapservice omdat er dan niet genoeg tijd is om op tijd op te zeggen bij je huidige provider.

Wees gerust, mocht je de Overstapservice gemist hebben dan kan je deze alsnog binnen 5 werkdagen aanvragen via My T-Mobile Thuis. Via deze link lees je meer informatie over de Overstapservice en kan je meteen inloggen om je aanvraag te doen! Mocht je er niet uitkomen stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik met je mee!

Reageer