Beantwoord

t-mobile thuis postnl track and trace

  • 16 March 2020
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

Reputatie 1

goededag, 

 

ik heb net mijn installatiedatum door gekregen, maar  tussen 4 tot 7 dagen voor de installatiedatum, komt mijn pakketje, gebracht door postnl. mijn vraag is: krijg ik een track and tracecode om optijd te weten wanneer hun komen, zodat ik een vrije dag kan nemen van het werk? of wat kunnen jullie mij hierover zeggen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 March 2020, 13:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Jeroen Van Den berkmortel,

Welkom op de community! Normaal gesproken krijg je hiervoor een track and trace code. De voortgang kun je ook monitoren op jouw My T-Mobile Thuis omgeving.

Reputatie 7
Badge +15

Aanvulling: in je T-Mobile thuis omgeving komt dan te staan bestelling is onderweg en eronder heb je een link met volg 'm hier. Als je daarop klikt zou je doorverwezen worden naar de status van de levering bij postnl. Volgens mij kreeg je ook een mail wanneer het pakketje op de post ging.

Reputatie 1

Aanvulling: in je T-Mobile thuis omgeving komt dan te staan bestelling is onderweg en eronder heb je een link met volg 'm hier. Als je daarop klikt zou je doorverwezen worden naar de status van de levering bij postnl. Volgens mij kreeg je ook een mail wanneer het pakketje op de post ging.

Goedemorgen @Jeroen Van Den berkmortel,

Welkom op de community! Normaal gesproken krijg je hiervoor een track and trace code. De voortgang kun je ook monitoren op jouw My T-Mobile Thuis omgeving.

 

 

super bedankt allebei ! voor jullie o zo snelle antwoord en duidelijke uitleg ! bedankt !

hier ben ik erg mee geholpen :)  

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan. Mocht je meer willen weten, dan zijn we er. Veel plezier met je aansluiting!

Reageer