Beantwoord

T-Mobile Thuis rekening

  • 8 June 2019
  • 1 reactie
  • 323 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou eerlijk gezegd ben ik niet helemaal tevreden met de administratie sinds paar manden, paar keer had ik al herinnering ontvangen van nota welke wel betaald was, nu de laatste blijkbaar nog niet, welke echter alleen paar weken laat is, om dat begin deze week had ik een email ontvangen dat alles betaald is en dacht ik dat betaald was, nu krijg ik een email dat niet betaald en direct mijn t-mobile thuis zou afgesloten zijn wat zo te zien nog ook niet gebeurt, plus nog allerlei dreigementen over extra kosten etc, ik zou ook in de herinnering email betaal link hebben, dat is er ook niet, dus via mobile bankieren de bedraag overgemaakt en direct bewijs verstuurd via e-mail, hoop dat word niet meer afgesloten, wel dan zoek ik gelijk nieuwe provider!
icon

Beste antwoord door Piotr 19 June 2019, 15:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Janos Pajer, ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt. Nu zie ik dat alles netjes is betaald, bedankt hiervoor! En excuses voor de automatische berichten die je hebt ontvangen. Deze worden altijd automatisch verzonden wanneer er een termijn is verstreken. Heb je nog vragen? Dan kun je altijd bij ons terecht!

Reageer