Beantwoord

T-Mobile THUIS => Router/modem

  • 1 May 2019
  • 3 reacties
  • 548 Bekeken

Hallo, wij overwegen, naast 2 x Mobiel Sim Only, ook T-Mobile Thuis aan te schaffen excl. vast bellen.

Welke apparatuur leveren jullie hierbij? Geschikt voor 2.4 en 5 Ghz.??

Is er een mogelijkheid om online een backup te maken en zo ja, wat zijn de kosten hiervoor.

Is het mogelijke (België) EEN en Canvas op te nemen of via TV gemist o.i.d. terug te kijken?

Hoop ASAP van u te horen.

M.vr.gr.

Henk B.
icon

Beste antwoord door Sander 3 May 2019, 14:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Beste Henk,

Als ik me niet vergis krijg je als nieuwe thuis klant een Huawei HG659 modem. Deze ondersteund zowel 2.4 als 5 GHz.

Back-up mogelijkheden wordt door T-Mobile volgens mij niet aangeboden.

De zenders EEN en Canvas zitten in het basis pakket als je TV afneemt. Terugkijken is helaas niet mogelijk. Dit heeft volgens mij ermee te maken dat het geen Nederlandse zender is. Voor zover ik weet is dit bij de andere Nederlandse providers ook niet mogelijk.

Hopelijk heb ik je vragen hiermee kunnen beantwoorden, zo niet, roep dan gerust!

-Gilbert
Reputatie 4
Bij Ziggo kan je sinds kort wel de Belgische zenders terugkijken.
Reputatie 7
Hoi @hcbosboom,

Leuk dat je aan T-Mobile als provider denkt! Qua prijs en zenders zit je bij ons goed. Onze modems ondersteunen inderdaad 2.4 en 5Ghz en we hebben gratis Wifi-service. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met het online maken van een backup. Je kunt jouw instellingen in het modem opslaan, zodat deze opnieuw gebruikt kunnen worden na bijvoorbeeld een fabrieksreset. Dit kan echter niet online of vanuit een andere locatie.

De Belgische zenders zitten in het basispakket. Tijdens een uitzending kun je gebruikmaken van Begin Gemist (en dus pauzeren). Uitzending Gemist (als het programma is afgelopen) werkt niet via onze TV Box. Dit kan wel via TV Anywhere (op je mobiel of via tv-anywhere.nl) Dan kun je terugbladeren in de TV gids en programma's terugkijken. TV Anywhere (30+ kanalen) is ook beschikbaar via Apple TV 4 of te streamen via Chromecast. Je kunt eventueel ook een TV Box met opnamefunctie kiezen (€ 5,- per maand extra), dan kun je alle programma's naar hartelust opnemen en terugkijken.

Mocht je ons aanbod willen bespreken, laat dan je postcode, huisnummer en telefoonnummer achter in een privébericht aan mij (klik op mijn naam).

Ik hoor graag!

Reageer