Beantwoord

T-mobile tjuis

  • 3 March 2020
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

Ik heb al twee jaar T-mobile thuis. Omdat ik nu ga verhuizen heb ik mijn huidige contract opgezegd. Vervolgens heb ik nieuwe bestelling geplaatst. Ik heb bewust geen gebruik gemaakt van overstap service omdat ik niet 100% wist of ik nieuwe woning zou krijgen. 

Ik krijg wel e-mail binnen met nieuwe gegevens. Maar ik kan geen nieuwe account aanmaken. Elke keer als ik wachtwoord wil aanvragen krijg ik melding wachtwoord niet aangevraagd.

 

Kan iemand mij helpen? Of hebben huidige en toekomstige account gewoon conflict met elkaar?

 

Heb geprobeerd om Klantenservice te bellen maar na 25 minuten nog steeds niemand aan de lijn.

 

Met vriendelijke groet,

Vlad

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 March 2020, 13:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vladik 

Volgens mij kan dit nog niet doordat je huidige contract een opzegtermijn heeft van een maand en daarom dus je huidige account nog werkt. Je maakt de nieuwe account zeker aan met dezelfde gegevens die al geregistreerd staan.

Ja huidige contract is opgezegd. Eind datum was 29 feb

Reputatie 7
Badge +15

Dat was de einddatum of was hij al maandelijks opzegbaar? Dan heb je idd een maand opzegtermijn.

Als 29 feb de einddatum was dan kan het nog zo zijn dat er nog wat account gegevens geregistreerd staan, werkt je oude account nog of niet?

Wacht de reactie van een Moderator hiervoor even af, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Ik had geen opzegtermijn meer. Alles was op tijd opgezegd. En ja mijn oude account werkt nog.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @vladik,

 

Welkom op de Community, tof dat je gaat verhuizen. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning, leuk dat we met je mogen meeverhuizen! :smile::thumbsup_tone1:Je @t-mobilethuis.nl e-mailadres is gekoppeld aan een eerder gebruikt account, daarom kun je momenteel geen nieuw account aanmaken. Dit kan ik voor je rechtzetten, geen zorgen. Mag ik vragen waarom je een nieuwe aanvraag hebt gedaan en het oude contract hebt opgezegd, in plaats van via ons een verhuizing aan te vragen? In principe had dit gewoon via een reguliere verhuizing in ons systeem gezet kunnen worden namelijk. 

Ik zie overigens ook dat je apparatuur nog niet retour gemeld is. Mocht je het hebben meegenomen: logisch dat je dit doet, dat zou bij een verhuizing ook nodig zijn geweest. Omdat je echter een nieuwe aanvraag hebt gedaan, krijg je nieuwe apparatuur toegestuurd op het nieuwe adres en dient de oude apparatuur aan ons geretourneerd te worden. Hoe je dit doet, kun je in dit handige topic zien: Hoe stuur ik de hardware terug?.

Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan zorg ik ervoor dat het zo snel mogelijk geregeld wordt! :wink:

Ja ik wist niet zeker of koop door ging. Dus heb op tijd opgezegd omdat ik uit mijn huidige woning moest gaan. Dus toen koop zeker was heb ik het opnieuw opgevraagd. 

Zou je misschien mijn nieuwe gegeven kunnen overzetten naar mijn huidige account. En apparatuur gaat vandaag op de post.

Reageer