Beantwoord

T-Mobile zegt mijn oude abonnement niet op

  • 17 February 2020
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Per 14 februari is mijn abonnement bij T-Mobile actief geworden. Echter zegt T-Mobile mijn Ziggo abonnement niet op. Ik heb van het weekend telefonisch contact gehad met T-Mobile Thuis en de dame die ik aan de lijn had gaf aan dat dit te maken had met een probleem met de koppelnig met PostNL. 

Op dat moment had ik niet door dat Ziggo nog niet opgezegd was en had ik alleen door dat mijn klantenvoordeel niet verrekend werd. Maar het abonnement bij Ziggo is 67 euro per maand, dus dat wordt een duur grapje voor T-Mobile als zij deze niet op tijd opzeggen.

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 February 2020, 12:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Theuntje, allereerst van harte welkom bij T-Mobile! :slight_smile:  Er bleek wat schade te zijn aan de aansluiting in de straat waardoor we wat vertragnig opliepen. Maar ik zie dat het de 17de opgelost is en we hebben je op die datum online gemeld aan Ziggo. Maak je dus geen zorgen, je betaalt niet dubbel! ;)

Hoi Brian

De schade was op 14 februari al opgelost en ik was daarna gelijk online! Ik maak mij ook geen zorgen over dubbele kosten meer over hogere kosten

Reputatie 7
Badge +16

Je betaalt bij ons pas vanaf het moment dat je online komt, hogere kosten zullen er niet zijn! Of doel je op de periode waarin Ziggo nog niet opgezegd was? Dat verloopt namelijk via onze Overstapservice en zal geen effect hebben op de periode 14-02 t/m 17-02 waarin Ziggo technisch gezien nog niet opgezegd was. Mocht dit om wat voor reden dan ook wel zo zijn, dan zullen we jouw extra gemaakte kosten aan onze kant vergoeden. Geniet van jouw abonnement en als je ergens anders hulp bij kunt gebruiken, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! :smile:

Reageer