Beantwoord

Tabblad overstappen?

  • 4 mei 2019
  • 2 reacties
  • 335 Bekeken

hallo,

Ik heb gisteren t-mobile thuis besteld, dat is gelukt. Volgens https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/overstappen/ zou in 'My T-Mobile Thuis' een tabblad overstappen moeten staan. Dat zie ik niet.

Mijn vraag: hoe kan ik de overstap service aanvragen, en waar kan ik de benodigde gegevens voor jullie opgeven.

Bedankt, prettige dag, Dennis
icon

Beste antwoord door Dennis1960 5 mei 2019, 09:53

Als antwoord op mezelf, voor evt andere personen: de overstap service regelen is nu gelukt via telefoon. Zorg dat je je 'contract id', 'telefoon nummer bekend bij oude provider' en 'rekening nummer' bij de hand hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Als antwoord op mezelf, voor evt andere personen: de overstap service regelen is nu gelukt via telefoon. Zorg dat je je 'contract id', 'telefoon nummer bekend bij oude provider' en 'rekening nummer' bij de hand hebt.
Reputatie 5
Badge +2
Hey @Dennis1960, top dat je gaat overstappen! We heten je alvast van harte welkom!😄

Reageer