Beantwoord

Tabje overstapservice niet in T-Mobile Thuis overzicht

  • 30 mei 2018
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

Ik heb zojuist een nieuw T-Mobile thuis (internet 750 + TV) abonnement aangevraagd en een T-Mobile Thuis account aangemaakt. Op de website staat echter aangegeven dat de overstapservice na de bestelling geregeld moet worden en binnen 3 dagen. Tevens staat er in de instructies aangegeven dat dit onder het kopje overstappen moet. Echter is dit kopje nergens te vinden? Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Sterre 4 juni 2018, 14:41

Hi kipzes,



Wat een onwijs lekkere naam heb jij op onze Community, ik krijg spontaan trek in 6 kipnuggets van de Mc Donald's.



Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad wat betreft het overstappen. Ik heb het direct voor je nagekeken: de overstap staat netjes voor je klaar. Leuk dat je bij T-Mobile Thuis klant wordt. Alvast een warm welkom. Mocht je nog vragen hebben over je internet, TV of abonnement: ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi kipzes,

Wat een onwijs lekkere naam heb jij op onze Community, ik krijg spontaan trek in 6 kipnuggets van de Mc Donald's.

Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad wat betreft het overstappen. Ik heb het direct voor je nagekeken: de overstap staat netjes voor je klaar. Leuk dat je bij T-Mobile Thuis klant wordt. Alvast een warm welkom. Mocht je nog vragen hebben over je internet, TV of abonnement: ik sta voor je klaar!

Reageer