Beantwoord

Te vroeg aangesloten, en nu?

  • 7 May 2020
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste T-Mobile,

 

Met mobiel ben ik zeer tevreden, al jaren lang niks anders dan T-Mobile.

 

Ik heb T-Mobile Internet voor thuis aangevraagd ( met gewenste datum 15-05-2020 ). Die datum heeft een reden, en dat is overstap van Ziggo.

Ziggo stopt begin Juni, daarom was bedoeling om 2 weken T-Mobile te hebben voor als er wat problemen zijn.

 

Zo als T-Mobile het nu heeft geflikt, ben ik er niet blij mee. Alles gaat per vandaag in. Ik ga er ook vanuit dat vanaf vandaag t/m 14e alles op rekening van T-Mobile is? Ik ga niet extra betalen omdat T-Mobile dat graag wilt.

 

Graag oplossing hiervoor.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 May 2020, 10:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mujky86 

Had je geen overstapservice aangevraagd? Dan ging T-mobile zelf na wanneer het kan na contact met Ziggo.

Nu zag T-mobile blijkbaar de mogelijkheid om je eerder aan te sluiten. Misschien dat de moderators nog wat kunnen doen.

Inmiddels contact gehad met hun.

 

Alles gaat in zodra modem aangesloten is. Dus die van mij gaat volgend week pas aan.

 

En overstapservice doe ik niet aan mee. Heb liever de een 2 weken eerder binnen in geval dat er iets niet doet. Dan heb ik tijd om alles te regelen.

 

Een keer in verlenen overstapservice gebruikt en gelijk gezeik.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mujky86, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! 😄

Wat @Waqqas aangeeft klopt: zodra je de Overstapservice kiest, gaan wij na met de uitgaande provider wat de einddatum aan hun kant is zodat je naadloos overstapt op onze verbinding. Omdat je hier niet voor gekozen hebt, sluiten wij aan op de eerst mogelijke plandatum. Een gekozen wensdatum is een indicatiepunt, maar kan dus afwijken van de uiteindelijke aansluitdatum. Gelukkig heeft mijn collega je goed geïnformeerd met betrekking tot de connectie! 

Als we iets voor je kunnen doen, geef een seintje. De Community helpt supergraag mee! Stay safe en geniet van jouw abonnement straks! 😁

@Jason  Dank u 🙂

 

Heb wel nog een vraag. Geen zin om weer 45min aan de lijn te hangen voor een vraag.

 

Bij ons komt binnenkort glasvezel door. Ik wil dan ook zodra het beschikbaar is over gaan van DSL naar Glasvezel.

 

Hoe gaat dat precies en zitten er weer kosten aan? Zo als aansluitkosten?

Reputatie 7

Hi @Mujky86, kijk dat is top! Zodra er Glasvezel beschikbaar is dan kan je deze aanvragen via onze website. Geef ons dan even een seintje zodra je aangesloten bent op je Glasvezel aansluiting, dan zetten we het DSL abonnement daarna per direct voor je stop! Je betaalt niet opnieuw aansluitkosten (deze vergoeden we voor je) maar wel installatiekosten voor de monteur. Dit laatste zijn ook kosten die wij daadwerkelijk maken om je aan te sluiten op het glasvezel netwerk. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer