Beantwoord

telefoonkabels over, moet ik die bewaren?

  • 3 May 2020
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

In het installatiepakket zaten ook telefoon- en DSL kabels en dozen. maar ik heb een abonnement zonder vaste telefonie! Kan ik die wegooien of moet ik ze jarenlang bewaren tot ik het abonnement opzeg en het modem etc terug moet sturen? En wat een verspilling dat ze in het pakket zitten! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 May 2020, 10:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

In het installatiepakket zaten ook telefoon- en DSL kabels en dozen. maar ik heb een abonnement zonder vaste telefonie! Kan ik die wegooien of moet ik ze jarenlang bewaren tot ik het abonnement opzeg en het modem etc terug moet sturen? En wat een verspilling dat ze in het pakket zitten! 

Hallo @Tjitske001 misschien realiseer je de kosten niet die er zijn als je voor elke soort installatie een apart pakket op voorraad moet houden. Apart aankoop en of magazijn nummer en dan de kans dat bij uitlevering er iets verwisseld wordt. Dusdanige acties kosten vele malen de prijs van die kabeltjes.

Oh je bent waarschijnlijk niet zoals ik, een verzamelaar (slecht in weggooien of opruimen) maar wel in het bezit van veeeel spullen (rommel)

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tjitske001 

Na al die jaren hoef je enkel de modem, voedingskabel en DSL kabel terug te sturen als je de DSL kabel toch niet gebruikt. De rest is voor jou maar je kan de kabeltjes toch wel gewoon opbergen.

Tv box en de voedingskabel is ook van T-mobile en de afstandsbediening natuurlijk. 😉

 De doos mag gewoon weg.

Reageer