Sticky

[Thuis FAQ] Nieuwe aanvraag: alles op een rijtje



Toon eerste reactie

385 reacties

Ik heb op 16 oktober thuis internet besteld en ik heb nog niets binnen gekregen. geen brief, geen pakket. Ik ben student en ik heb online colleges de hele week… dit is geen goede service

mijn klantnummer is XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +19

@jojo08

Je kan het in je T-Mobile thuis account controleren onder instellingen > bellen maar ik denk niet dat hij eerder dan de activatie zal verschijnen daar.

Nee sorry ik wil graag verhuiskaarten laten drukken en daar mijn nieuwe nummer bij zetten.

Rest wordt pas 27 november opgeleverd verwacht toch dat het nr eerder bekend is

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @jojo08 

Bedoel je hoe lang het kan duren na installatie van het modem dat het telefoonnummer werkt?

Dit gebeurd meestal al direct of soms iets later maar wel dezelfde dag.

hoe lang duurt het om mijn nieuwe telefoonnummer te mogen ontvangen dit ivm verhuisberichten

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @PeteMadik, gefeliciteerd met je nieuwe woning! 

Zoals @Waqqas correct aangeeft, is twee weken inderdaad de tijd die nodig is voor oplevering van de aansluiting op je nieuwe adres. Dit proces kunnen we niet versnellen, de plandatum is namelijk afhankelijk van wat de netwerkbeheerder aan ons doorgeeft. Hopelijk lukt het om op jouw 4G-verbinding thuis te werken. Veel succes met de verhuizing vandaag, als we met iets kunnen helpen, laat het dan zeker weten! 😉

Ja @Waqqas, gisteren pas… Maar goed, hopen op het beste en tot dan wat meer 4G gebruiken en werken op locatie.

 

Dank!

Pete

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @PeteMadik 

Heb je een nieuwe aanvraag gedaan? 2 weken tijd is nodig om de lijn naar je woning gereed te maken maar het kan wel eens voorkomen dat je al eerder aangesloten kan worden.

Ik verhuis over 4 dagen, maar krijg over twee weken pas internet van T-mobile, omdat ik het te laat heb geregeld. Is er een manier om eerder internet te krijgen? Is er een tijdelijke andere oplossing?

 

Groet,

Pete 

Reputatie 7
Badge +19

Uitsluiten kan geen kwaad toch? Wie weet maakt een draad niet goed contact met een strip..

Dat heeft de monteur van T mobile pas nieuw aangelegd.

Reputatie 7
Badge +19

Oke, heb je ook gekeken of de UTP van mediaconverter naar modem vervangen helpt?

Hoi Waqqas, ik heb alleen Zyxel modem met 2 utp kabels naar pc en 1 utp kabel naar tv

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @leendertjan 

Heb je alleen de Zyxel modem in gebruik of een eigen netwerk er achter? Mogelijk zou ergens dan een conflict kunnen ontstaan bijvoorbeeld waardoor alles vastloopt.

vanaf 25 oktober heb ik tv en internet via glasvezel maar moet elke dag wel een keer alles opnieuw opstarten , internet en tv valt dan uit. met thuis werken geeft dat veel iritatie. de klantenservice is niet berijkbaar. hoe lossen we dit op ??

 

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan, dat is mooi geregeld! Als ik tussendoor nog iets voor je kan doen, let me know. 

Hoi Jason,

Bedankt voor de info! Gelijk geregeld.

Vriendelijke groet,

Dario

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @gebruiker000, welkom op de Community. Tof dat je voor Glasvezel hebt gekozen, zo kun je straks ook genieten van 1000 Mbit/s Internet! 

Ik heb het meteen uitgezocht voor je en je kunt contact opnemen met onze aannemer Volker Wessels: 088-1860444. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Zo kun je een afspraak maken om de installatie af te ronden. 

Veel plezier straks met jouw abonnement en vergeet niet om jouw My T-Mobile Thuis account (de link is klikbaar) te gebruiken wanneer je iets wilt inzien of aanpassen omtrent jouw abonnement. Een mooi weekend toegewenst!

Goedenavond,

Er is afgelopen woensdag iemand langs geweest om naar mijn aansluitpunt te kijken, maar ik heb verder geen informatie mogen ontvangen over de voortgang van de installatie. Ik werd verteld door de persoon die langskwam dat het snel zou gaan, en dat ik op zeer korte termijn gebeld zou worden. Dit blijkt niet het geval.

Is er een mogelijkheid zelf te bellen om een afspraak te maken voor de installatie van de lijn en ook de oplevering van de verbinding?

Vriendelijke groet,

Dario

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @geertw, welkom op de Community!

Ik heb jouw overstap meteen uitgesteld tot 4 november omdat ik op dit moment geen plandatum doorkrijg vanuit KPN. Wat KPN aan ons meldt, is dat jij met hen contact op kunt nemen voor het maken van een afspraak en om meer informatie te verkrijgen omtrent de werkzaamheden. Het spijt me dat ik niet meer kan zeggen dan nu het geval is. 

Stuur me alsjeblieft een bericht indien de overstapdatum opnieuw uitgesteld zal moeten worden, dan ontvang je in ieder geval nog Internet van je huidige provider totdat wij de verbinding hebben opgeleverd. 

Beste,

begin september heb ik internet via glasvezel aangevraagd. De ingangsdatum zou 6 oktober zijn, inclusief overstapservice.

De opzegging bij mijn vorige provider is voorspoedig gegaan, maar helaas is de nieuwe aansluiting tot op heden niet gerealiseerd. KPN is op 21 september langsgekomen om glasvezel aan te sluiten, maar constateerde toen dat ze hiervoor een ladder/hoogwerker nodig hebben en dus zouden ze een nieuwe afspraak maken. Vervolgens van hen niets meer gehoord. 

Na contact met T-mobile klantenservice werd mij verzekerd dat KPN op 9 oktober opnieuw langs zou komen, maar daar heb ik tevergeefs op gewacht.

Jullie klantenservice is praktisch onbereikbaar (sta nu 1 uur en 10 minuten in de wacht), dus probeer ik heb via dit forum: Wanneer kan ik de oplevering van een werkende internetverbinding verwachten? Kunnen jullie garanderen dat mijn vorige provider blijft leveren totdat dit opgelost is (zij sturen al herinneringen om de modem terug te sturen)?

Vriendelijke groet, 

Geert

Reputatie 5
Badge +2

Tuurlijk, begrijpelijk @Birdie76. Graag gedaan, en ik verwacht dat je vandaag of morgen van ons de PostNL track & Trace code zal ontvangen. Het installatiepakket is binnen de kortste keren aan de deur! :muscle:

@Cal Tnx voor de bevestiging. Het werd een beetje onduidelijk (vooral ook omdat het pakket er nog niet is). Grz JM

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @jeroenjoo, tof dat de lijnbeheerder jouw lijn eerder heeft geactiveerd dan gepland! Ik ben erg blij om te zien dat het modem al 8 uur met ons internet verbonden is, en ik hoor het graag als ik verder nog iets voor je kan betekenen. Heel veel plezier nog met jouw verbinding! :smile:

Hi @Golden07, dat kunnen we zeker snel oplossen. Guidion heeft het installatieticket niet helemaal goed afgemeld, en vandaar dat jouw abonnement niet is doorgelopen. Ik laat het door de technische dienst rechtzetten en je ontvangt een email van ons zodra het is gelukt! 

Hey @Birdie76, erg fijn om te zien dat @Waqqas je al zo op weg heeft geholpen! Ik wil graag nog toevoegen: het was ons vooraf niet bekend dat de lijnbeheerder je eerder aan zou sluiten. Af en toe komt het voor dat een monteur van de lijnbeheerder je al eerder omzet als hij voor een andere klant in de wijkcentrale moet zijn. Gelukkig levert dit verder geen complicaties op zoals Waqqas al goed heeft uitgelegd! :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +19

@Birdie76 

Soms kan er ook even wat vertraging op zitten met het verzenden van de modem maar je kan hem dus binnen 2 weken aansluiten.

Reageer