Sticky

[Thuis FAQ] Nieuwe aanvraag: alles op een rijtje



Toon eerste reactie

81 reacties

Reputatie 6
Badge +4
De eerste geldt in de meeste situaties. Bij oudere huizen of appartementen kwam de aansluiting nog wel eens in de woonkamer binnen.

De tweede vraag is voor de stroomvoorziening van het modem (en mediaconverter). Mocht dit niet zo blijken te zijn, dan zou je dit (tijdelijk) kunnen oplossen met een verlengkabel naar een ander stopcontact. Wel zorgen dat deze er is op dag van aansluiting. Kan dit, dan ja.

De laatste vraag gaat over een UTP/Netwerkabel van het modem naar de tv box. Dit gaat via de plinten. Andere optie is dit zelf doen. Dan kun je het doen, zoals je zelf wil. Bijvoorbeeld trekken door een loze (lege) leiding, zodat je het netjes weg kan werken. In beide gevallen kun je ja invullen. Komt de tv bijvoorbeeld op verdieping 2 en zit de aansluiting op begane grond, dan is het niet haalbaar voor de monteur om een kabel te leggen. Begane grond punt a naar b is bijna nooit een groot probleem.

Enkel mijn gedachte. Ik hoop dat je er iets aan hebt. 🙂
Hallo,
Ik heb overstapservice aangevraagd, maar nu kan ik via mytmobile thuis niet mijn provider vinden.
In de faq staat dat ik het dan per e-mail kan doorgeven. Kunt u aangeven welk naar e-mailadres. Gewoon replyen kan volgens mij niet (no-reply adres). Alvast bedankt voor de info.
Reputatie 4
Badge +2
Hey @rrckoster, top dat je gaat overstappen! Welkom alvast! Is het gelukt met het doorgeven van de overstapgegevens? Zo niet, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan help ik je graag verder!
Reputatie 2
Hoi hoi, een maand geleden heb ik T-Mobile Thuis aangevraagd met als wensdatum vandaag. Nu staat er inmiddels bij de status van de bestelling 'De eerst mogelijke leverdatum is vrijdag 21 juni 2019'. Echter heb ik nog steeds geen email of brief ontvangen met mijn installatiedatum en ik moet binnen een week in deze woning gaan wonen, dat doe ik uiteraard liever niet zonder internet, haha. Mijn vraag is dan ook of er al meer bekend is over de lever- en/of installatiedatum?

Edit: inmiddels al via de chat geholpen.
Update:

Vanochtend ben ik afgesloten van internet en tv.
En vanmiddag komt een monteur pas voor mijn nieuwe aansluiting.

Heb Telfort gebeld voor uitleg, maar die geven T-Mobile de schuld.

Anyway......ik ben woest en sta machteloos.
Heb uit woede de laatste maandtermijn gestorneerd. Die moet ik natuurlijk wel betalen, maar het voelt op dit moment toch ff goed.
Ik wacht nog even wat Telfort doet met mij klacht die ik vandaag ga sturen.
Ik heb een tijd geleden bij jullie T mobile thuis aangevraagd. Deze week is er dan ook de monteur langs geweest voor het glasvezel. Hoe verloopt het nu verder. Ik kan nergens zien wat de vervolgstappen zijn omdat ook het inloggen op MYTmobile thuis niet werkt. Mijn vorige Provider is al opgezegd en ik zou toch niet graag zonder internet en tv willen komen te zitten

Reageer