Sticky

[Thuis FAQ] Nieuwe aanvraag: alles op een rijtje



Toon eerste reactie

154 reacties

@Sander bedankt voor je reactie!

dus waar ik nu eigenlijk 5 euro betaal voor 2 boxen(omdat 1 als actie gratis is) betaal ik als ik er 1 met opnemen wil straks 15 euro en als ik het op alle 2 wil 10 euro p.s.?

Goedendag, ik heb al een paar jaar internet van T-Mobile en sinds kort is er glasvezel aangelegd bij mij. Nu heb ik telefonisch alles al geregeld en kreeg ik gisteren een melding dat ik kon inloggen met een nieuw account maar ik heb al een account maar dat is nog geen informatie over de leveringstermijn. Kunt u mij helpen? Groet René

Reputatie 3
Badge +2

Hi @schee435, wat tof dat je gebruik kunt maken van onze glasvezelnetwerk! 😄 Is het inmiddels gelukt met het inloggen? Stuur mij anders een privébericht (klik op mijn foto) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN toe. Ik zorg dat je een tijdelijke wachtwoord krijgt!

Goedenavond helpdesk,

Ik heb twee weken geleden glasvezelinternet bij jullie besteld, wat al mogelijk is in mijn nieuwbouwwijk (aangelegd en doorgemeten door KPN voor de oplevering, en te checken via eindelijkglasvezel.nl). Nu ik eindelijk in mijn t-mobile thuis account kan inloggen, staat er ineens dat de aansluiting nog niet klaar is. Ook las ik dat verwacht wordt dat het netwerk klaar is na week 52 (!). Dit klopt dus niet, en ik hoop dus dat mijn internetverbinding ruim voor die tijd al aangesloten kan worden.

Ik hoop dat u kunt helpen.

Vriendelijke groet,

E

Reageer