Beantwoord

Thuisinstallatie pakket

  • 1 April 2020
  • 8 reacties
  • 291 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Ik wacht inmiddels al twee weken op een thuisinstallatie pakket. Kennelijk is het op dit moment heel erg lastig om een pakket op te sturen omdat er een wijziging in postleverancier heeft plaatsgevonden.

Ik lees hier echter niets over op de website van t-mobile.  Daarom dan ook dit bericht voor nieuwe klanten of klanten zoals ik die alleen maar een verhuizing hebben aangevraagd. Pas op met aanvragen t mobile thuis op dit moment. Het kan lang duren voordat je bent aangesloten.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 April 2020, 11:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JSM29, goed dat je het aangeeft hier. Ik heb het meteen gecheckt en jouw pakket wordt inmiddels eindelijk verstuurd. Mijn verontschuldigingen voor wat betreft de vertraging! Het heeft inderdaad te maken met het overgaan op een andere distributeur, hierdoor zijn enkel pakketten later verzonden dan gepland was. Bedankt voor je geduld en grip. Kan ik iets voor je doen in de tussentijd? De Community zit elke dag voor je klaar!

Hoi Jason, bedankt voor je reactie. Waar kan ik ergens zien dat het pakket verstuurd gaat worden? De communicatie verloopt momenteel nogal slecht. Ik bel dagelijks met de helpdesk en krijg steeds het verhaal dat het pakket zal worden verzonden.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan en sorry dat de communicatie wat stroef verloopt tot nu toe! Wij hebben onze collega’s die de pakketten versturen naar de distributie op de hoogte gebracht en krijgen van hen als reactie dat het deze week nog verstuurd wordt. Dit betekent in de praktijk dat jij uiterlijk vrijdag 10 april jouw pakket ontvangt. Dit is natuurlijk te laat en ik vind het zeer spijtig dat je hierdoor gedupeerd bent. Heb jij toevallig de beschikking over een mobiel abonnement of een prepaidkaart van T-Mobile?

Inmiddels zijn we al weer 4 dagen verder en het is het heel stil gebleven aan de kant van t-mobile.

Graag zou ik een update ontvangen van mijn bestelling.

Ik zit met hetzelfde probleem, ik wacht al sinds 25 maart op mijn pakket en krijg geen verwachte leverdatum gecommuniceerd. Ook kan ik mijn bestelling niet in my.t-mobile zien. Ik zou graag een leverdatum weten.

Reputatie 7

Hi @JSM29 @JS1994, we hebben op dit moment vertraging in de levering, hierdoor heb ik op het moment geen exacte datum maar we doen er achter de schermen alles aan om de pakketten zo snel mogelijk bij jullie te krijgen! Mijn excuses voor de vertraging.

@JS1994 ik heb inmiddels zelf mijn internet aangesloten.

Dat is heel erg eenvoudig. In de meterkast zit een kastje met daarin een glasvezel patch kabel.

Deze kan je achterin je modem steken en je bent klaar. Jammer dat de helpdesk mij daar niet mee heeft geholpen.

Reputatie 7

Hey @JSM29,

Petje af dat je de installatie zelf hebt weten te voltooien! Bij glasvezelaansluitingen sturen we wél altijd een monteur bij je langs om de aansluiting voor je in orde te maken. Glasvezel is een gevoelig product en in verband met de garantie is het wel fijn als ook bij jou een monteur de aansluiting controleert. Ik adviseer je dan ook om de afspraak van aankomende donderdag door te laten gaan. Dan weet je 100% dat alles goed is aangesloten. :relaxed:

Reageer