Beantwoord

Thuisrekening staan nog open terwijl ze wel afgeschreven zijn

  • 14 October 2020
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Hi team,

Ik zie zojuist dat mijn t-mobile rekeningen nog openstaan terwijl ze wel van mijn rekening zijn afgescrheven.

gaat om klantnummer; XXXX

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 March 2021, 17:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Waarom nog een account, in het kader van beter laat dan nooit: is het destijds nog opgelost? Zo niet: kan ik iets voor je doen zodat het wel opgelost wordt? 

Een kleine voetnoot: door een systeemfout is jouw topic in een onbekende bak belandt, hierdoor konden wij jouw topic niet terugvinden en is deze al die tijd onbeantwoord gebleven. Sorry dat je hierdoor sinds 19 oktober op een reactie hebt gewacht!

Wow wat een snelle reactie!

Het is inderdaad nu tot zoverre wel up to date.

Reputatie 7
Badge +16

@Waarom nog een account Dit verdient zeker niet de schoonheidsprijs, maar we willen toch nog reageren omdat elk topic gewoon opgepakt moet worden. Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk zeer zuur dat er heel af en toe topics in een bak belanden waarbij wij het niet meer kunnen terughalen. Dat is geen excuus voor deze mispeer, maar wel een uitleg.

De nieuwe toepassingen zullen ervoor zorgen dat dit niet meer in deze hoedanigheid voorkomt. Nogmaals sorry voor het veel te late antwoord! 

Als ik je ooit met iets kan helpen, beloof ik je dat we er binnen de gestelde periode naar zullen kijken - 24 tot 48 uur.

Reageer