Beantwoord

Tmobile thuis glasvezel installatie

  • 3 September 2019
  • 1 reactie
  • 309 Bekeken

Hoi allen,

Eind juli heb ik mijn T-mobile thuis pakket besteld. Aan de telefoon werd mij verteld dat deze geïnstalleerd zou worden, super! Niet wetende dat het een maand zou duren voordat Guidion langs kon komen om glasvezel aan te leggen, waarna ik vervolgens pas een maand hierna een afspraak kan inplannen om een T-mobile monteur langs te laten komen voor de installatie.

Ik heb nu een afspraak in de eerste week van oktober. In totaal wacht ik dus twee maanden op mijn T-mobile thuis voordat ik er gebruik van kan maken.
Helaas ben ik hier niet van op de hoogte gesteld en heb ik nu twee maanden geen internet & tv.

Heeft iemand hier ook slechte ervaringen mee?
@T-Mobile zien jullie een oplossing?
icon

Beste antwoord door Brian 6 September 2019, 12:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Zijler, in jouw geval duurde het wat langer omdat het aansluitpunt nog niet gereed was, in dat geval moet de netbeheerder deze eerst nog aanleggen/afmonteren. Dit hebben ze op 30-08 afgerond. De afspraak met onze monteur (Guidion) duurt echter nog wel erg lang. Ik kan niks beloven maar ik heb Guidion zojuist gevraagd of ze je eerder in kunnen plannen wanneer er een plekje vrij komt zodat ze je eerder aan kunnen sluiten. Ze nemen hiervoor telefonisch contact met je op. We gaan zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!

Reageer