Beantwoord

Tmobile thuis telefoonaansluiting

  • 5 November 2018
  • 4 reacties
  • 2331 Bekeken

Hallo,

Vanmiddag is er een monteur langsgeweest om tmobile thuis bij mij aan te sluiten.
Helaas had KPN de lijn niet geactiveerd (abonnement op 31/10 ingegaan)...

Monteur is weggegaan en verteld dat hij erachter zou gaan dat het geactiveerd zou worden, wel heeft hij alvast de modem aangesloten.
Nu is het wachten tot dat het geactiveerd is. (Hoe lang zou dit duren?)

Hij heeft twee draden aangesloten, maar mogelijk kan het ook de andere twee zijn vertelde hij. Als ik bericht krijg dat KPN de lijn heeft geactiveerd en ik heb nog steeds geen signaal moet ik de andere twee draden proberen. Dat is prima al heb ik liever dat ze nog een keer langskomen om het goed aan te sluiten, want er zijn ook geen testen uitgevoerd.

Het doosje wat erbij zat waar de telefoonkabel in moet, vind ik niet mooi dus ik heb zelf een wandcontact met telefoonaansluiting gekocht.

Als ze niet meer langskomen kunnen jullie mij misschien vertellen hoe ik de gekochte wandcontacten kan aansluiten( zie foto’s), want ik weet niet welke kabel naar welk nummer moet.

alvast bedankt.

Ryan

(Wil ik plaatsen ivm mooier afwerking)


zelf aangeschaft (hoe aansluiten?)


geplaatst door tmobile


geplaatst door tmobile

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 5 November 2018, 19:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
dat ziet er niet zo fraai uit. ik zie een aansluiting van voor 1964 met het ouderwetse draadradio maar het doosje (het gat in de muur) komt eigenlijk niet overeen. dit stukje valt eigenlijk onder de verantwoording van de netbeheerder. deze hoort eigenlijk de aansluiting te herstellen en krijg je weer een normale aansluiting.

wellicht dat een moderator even kan kijken.
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik vond het inderdaad ook niet zo netjes. De “installatie “ was door Guidion verzorgd. Misschien is het een optie dat ik binnenkort iemand van Tmobile zelf krijg die ervoor kan zorgen dat ik werkend internet heb, gebruik kan maken van telefonie, thuis tv kan kijken en het tevens netjes/normaal wegwerkt.

Ik ben benieuwd wat de moderator er van vindt.
Reputatie 7
Hallo @RyanHoppenbrouw

Guidion is de installatie partner van T Mobile de aansluiting is echter voor verantwoording van de netbeheerder, deze moet de aansluiting herstellen. Ik weet natuurlijk niet of de monteur dat ook heeft gemeld bij T Mobile dat kan ik dan weer niet zien
Reputatie 7
Hi Ryan,

Ik zie dat inmiddels de netbeheerder is aangestuurd om jouw aansluiting te herstellen. We zijn dus druk voor je bezig! De netbeheerder neemt contact met je op indien er een afspraak nodig is. Zij bellen je dan anoniem, dus schrik niet! Ik heb er grootste vertrouwen in dat je snel kunt genieten van jouw T-Mobile Thuis abonnement. Om je op weg te helpen met unlimited internet, heb ik je een privébericht gestuurd met daarin een vouchercode voor jouw T-Mobile Mobiel abonnement. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik die graag!

Reageer