Beantwoord

Tmobile + Ubiquiti Router

  • 18 September 2020
  • 1 reactie
  • 1313 Bekeken

Huidig heb ik een KPN abonnement met Internet + TV + Bellen. Alleen is het internet ontzettend traag, gelukkig heeft een vriend van ons nog een hele nieuwe Ubiquiti Amplifi Multiroom Wifi set. Alleen zegt KPN dat dit niet mogelijk is om aan te sluiten. Na wat onderzoek kwam ik er ook achter dat Tmobile een stuk goedkoper is qua kosten. Nu is mijn vraag eigelijk. Is er een mogelijkheid om naar Tmobile abonnement af te sluiten met Internet + TV + Bellen (overstappen) maar dan met mijn eigen router van Ubiquiti?

De KPN Router nu zit vast met ethernet koper aan het demarkatiepunt, en de Router zit vast aan het een RJ11 kabeltje aan de vaste telefoon. Hier is een overzicht van de huidige situatie. Eigelijk wil ik dat van het demarkatiepunt, de nieuwe router loopt, maar dan ook dat de telefoon nog werkt. Is dat een mogelijkheid?

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 20 September 2020, 12:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Fprins,

Tof dat je geïnteresseerd bent om naar ons over te stappen! :smile: Het is zeer zeker mogelijk om gebruik te maken van een eigen router, alleen bieden wij hier geen officiële ondersteuning voor. Gelukkig zijn er genoeg knappe koppen op dit forum, en een forumlid heeft al een uitgebreide handleiding geschreven hoe je makkelijk een eigen router aan kan sluiten, namelijk in dit topic: Je eigen modem bij T-Mobile Thuis. Daarnaast viel het mij op dat je in Eindhoven woont, wellicht dat wij snel ons eigen giga-snelle glasvezelnetwerk bij je uitrollen. Óf dit ook op jouw adres het geval is, lees je op onze website: T-Mobile glasvezel Eindhoven.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt. Hopelijk tot snel! :wink:

Reageer