Beantwoord

Track en trace nummer bij bestellen T-mobile Thuis

  • 19 december 2019
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Hallo, ik heb dus T-mobile Thuis besteld. En dat zou vandaag bij mij thuis afgeleverd worden via postnl. Nou heb ik geen track en trace code ontvangen bij de bestelling. Is dat gebruikelijk? Aangezien het pakket volgens de website alleen door degene die het besteld had met geldig legitimatiebewijs aangenomen kon worden. 

icon

Beste antwoord door Piotr 20 december 2019, 16:45

Hey @Bvanreeven,

Tof dat je naar ons gaat overstappen! Welkom! :smile:

Een week voor deze aansluitdatum krijg je van ons het Installatiepakket met de post. Wanneer het pakket wordt verzonden ontvang je ook een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. 

Nu zie ik dat er bij jou aanvraag nog geen aansluitdatum bekend is. Vreemd, dit zou wel al het geval moeten zijn! Ik heb dit daarom zojuist aangekaart bij onze techneuten om te onderzoeken waarom de aansluitdatum nog niet bekend is. Zodra er een datum bekend is, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Bvanreeven,

Tof dat je naar ons gaat overstappen! Welkom! :smile:

Een week voor deze aansluitdatum krijg je van ons het Installatiepakket met de post. Wanneer het pakket wordt verzonden ontvang je ook een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. 

Nu zie ik dat er bij jou aanvraag nog geen aansluitdatum bekend is. Vreemd, dit zou wel al het geval moeten zijn! Ik heb dit daarom zojuist aangekaart bij onze techneuten om te onderzoeken waarom de aansluitdatum nog niet bekend is. Zodra er een datum bekend is, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte!

Reageer