Beantwoord

Tussenoplossing na problemen glasvezelinstallatie

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 260 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Gisteren kwam de monteur van Gideon langs om glasvezel te installeren. Dit is niet gelukt omdat Reggefiber waarschijnlijk een patchfout bij de glasvezelcentrale heeft gemaakt. Nu moet ik wachten tot Reggefiber langs kan komen om het te herstellen, dit kan zo'n 8 werkdagen duren.
Ondertussen heb ik wel een enthousiast mailtje van t-mobile gekregen om te vieren dat ik nu glasvezel internet heb, met de mededeling dat de eerste factuur op weg is.
Ik kan in de tussentijd prima middels een hotspot via mijn mobile abonnement (ook t-mobile) internet verzorgen voor mijn laptop, maar daar gaat wel veel data doorheen.
Kan T-mobile mij voor deze maand als tussenoplossing onbeperkt gb op mijn mobile abonnement geven? Op die manier kan ik gewoon internetten en betaal ik niet voor niets voor een glasvezelabbonement dat nog niet werkt...
Groet,
-Floriaan
icon

Beste antwoord door Sander 10 September 2019, 12:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Bedankt voor het uitgebreide antwoord en de overbrugging. Ik houd het modem in de gaten.
Groet,
-Floriaan
Reputatie 7
Hi @Jazzrabbit,

Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden! Het lijkt er inderdaad op dat de netwerkbeheerder nog iets moet aanpassen. Die 8 werkdagen is een indicatie - ik hoop dat het voor jou sneller gaat. Het kan zijn dat reggefiber contact met jou opneemt (let op: ze bellen anoniem), maar dit hoeft niet. Wellicht dat het al in de wijkcentrale opgelost kan worden. Houd de lampjes op je modem in de gaten en geef eventueel een reset van modem en media converter. Twijfel je, laat het mij weten en ik ga zal een update geven!

PS. Zie privébericht voor een overbrugging!

Reageer