Beantwoord

tussenoplossing tot levering glasvezel

  • 30 April 2020
  • 8 reacties
  • 326 Bekeken

Hoi,

ik heb eind februari een abonnement afgesloten, dat per 19 april zou ingaan volgens de verkoper. Nu staat geplande bezoek van de monteur op zondag (?) 21 juni. Nog bijna 2 maanden zonder internet, terwijl ik door corona gedwongen ben thuis te werken. Biedt t mobile daarvoor geen tussenoplossing, bijv dmv een dongel, zoals KPN dat doet? 

icon

Beste antwoord door Piotr 3 May 2020, 13:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bepjebee 

Een Moderator of medewerker telefonisch kan je wel een unlimited data voucher geven voor een week die je kan gebruiken als hotspot. Deze voucher heeft geen dag tegoed ofzo, gewoon unlimited.

De monteursbezoek duurt wel heel lang. Heb je het installatiepakket al ontvangen? Misschien kun je de afspraak vervroegen via Guidion 088 2000 151.

Hoi Waqqas,

Quidion verwijst me naar jullie, jullie verwezen me naar KPN, KPN belt me terug, zeggen ze, daar wacht ik al twee weken op. Is normaal dat ‘t 3 - 4 weken duurt, zeggen ze.
 

Leuk, een week internet, maar wat doe ik dan die andere weken? En een medewerker te pakken krijgen?!? Vanochtend was de wachttijd > 30 minuten… Dan haak ik toch even af. 

Oh, het installatiepakket heb ik nog niet ontvangen

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bepjebee 

Ik ben geen jullie (T-mobile), maar als je al een monteursbezoek gepland hebt staan neem ik aan dat T-Mobile hun opdracht heeft gegeven, ze kunnen ook niet kijken voor een eerdere datum?

Oh, de unlimited voucher kan je wekelijks krijgen. 😉

Reputatie 7

Hey @Bepjebee,

Allereerst top dat je naar ons gaat overstappen, welkom! :relaxed: Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en volgens onze gegevens is jouw adres een nieuwbouw woning waarbij de glasvezel allereerst netjes in orde gemaakt moet worden voordat we onze monteur bij je langs kunnen sturen. Dit verklaart ook waarom het iets langer duurt dan bij een reguliere oplevering. Mijn oprechte excuses dat dit in het verkoopgesprek niet ter sprake is gekomen.

Om een afspraak te maken met de netwerkbeheerder (KPN) kun je gerust telefonisch contact opnemen met het volgende nummer: 088-0063744 en informeren naar alle mogelijkheden. Zodra wij het signaal hebben ontvangen dat je glasvezelaansluiting gereed is, sturen wij onze monteur aan. Een week voor de monteursafspraak krijg je tot slot het installatiepakket toegestuurd per post. Wanneer je in het bezit bent van een T-Mobile mobiel abonnement dan bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je die tijd kunt overbruggen. Dan ben je in ieder geval online! :relaxed:

Hoi Piotr, 

Bedankt voor je response. KPN zal ik nogmaals bellen. 

ik heb een T Moboile abonnement, dus die voucher zie ik graag tegemoet! Kan jij daarvoor zorgen per ommegaande, liefst? 

groetjes,

Reputatie 7

Hey @Bepjebee,

Ik heb je zojuist een privébericht verzonden met een volledige uitleg van de activatie van de Unlimited Voucher. :relaxed:

Hoi Waqqas,

Quidion verwijst me naar jullie, jullie verwezen me naar KPN, KPN belt me terug, zeggen ze, daar wacht ik al twee weken op. Is normaal dat ‘t 3 - 4 weken duurt, zeggen ze.
 

Leuk, een week internet, maar wat doe ik dan die andere weken? En een medewerker te pakken krijgen?!? Vanochtend was de wachttijd > 30 minuten… Dan haak ik toch even af. 

Heel herkenbaar! Helaas gebeurt dit vaker. Mij is telefonisch ook dezelfde beloftes gedaan door een verkoper, maar ze houden zich blijkbaar vaker niet aan hun woord. Nu ben ik ook genoodzaakt om eindeloze telefoontjes te plegen met een lange wachttijd..

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/aansluiting-glasvezel-t-mobile-van-het-kastje-naar-de-muur-323302

 

Als jij wel een oplossing hebt gevonden dan hoor ik het graag!

Reageer