Hoi,
ik heb eind februari een abonnement afgesloten, dat per 19 april zou ingaan volgens de verkoper. Nu staat geplande bezoek van de monteur op zondag (?) 21 juni. Nog bijna 2 maanden zonder internet, terwijl ik door corona gedwongen ben thuis te werken. Biedt t mobile daarvoor geen tussenoplossing, bijv dmv een dongel, zoals KPN dat doet?
Beste antwoord door Piotr
Hey
Allereerst top dat je naar ons gaat overstappen, welkom! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en volgens onze gegevens is jouw adres een nieuwbouw woning waarbij de glasvezel allereerst netjes in orde gemaakt moet worden voordat we onze monteur bij je langs kunnen sturen. Dit verklaart ook waarom het iets langer duurt dan bij een reguliere oplevering. Mijn oprechte excuses dat dit in het verkoopgesprek niet ter sprake is gekomen.
Om een afspraak te maken met de netwerkbeheerder (KPN) kun je gerust telefonisch contact opnemen met het volgende nummer: 088-0063744 en informeren naar alle mogelijkheden. Zodra wij het signaal hebben ontvangen dat je glasvezelaansluiting gereed is, sturen wij onze monteur aan. Een week voor de monteursafspraak krijg je tot slot het installatiepakket toegestuurd per post. Wanneer je in het bezit bent van een T-Mobile mobiel abonnement dan bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je die tijd kunt overbruggen. Dan ben je in ieder geval online!