TV abonnement in bestaande account toevoegen lukt niet

  • 13 November 2019
  • 1 reactie
  • 365 Bekeken

Interactieve TV Terug naar Abonnementen  Je hebt nog geen TV abonnement. Bij T-Mobile Thuis kun je ook heel voordelig TV kijken. Dit kun je per maand uit- en aanzetten. Wil je TV aanzetten? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0800-0092

 

Inmiddels heb ik Netflix en NLZIET opgezegd. Gewoon makkelijk online. Ik ben nl slechthorend.

Inloggen op mijn T-Mobile Thuis gaat uitstekend en heb gisteren internet snelheid in mijn account verhoogd. Nu wil ik TV abo toevoegen en dat kan dan weer niet. Aangezien bellen voor mij niet de makkelijkste weg is en bovendien al klant ben.

 

AUB TV abo basis toevoegen. Alvast bedankt.

 

Groet, Wilma


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi@ZusvanJ, bedankt voor je topic! Ik wilde direct voor je aan de slag, want TV dient de klantenservice inderdaad voor je toe te voegen. Tot mijn opluchting zie ik dat Webcare dit vandaag in orde heeft gemaakt. Via Facebook heb je een berichtje gekregen van mijn collega Carmen. De TV Box komt snel naar je toe Wilma, nog even geduld! :blush:

Reageer