Beantwoord

TV-box terugsturen

  • 3 November 2019
  • 4 reacties
  • 442 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik heb een abonnement met internet en interactieve TV aangevraagd. Ik heb geen tv en kijk alleen via de app of TV Anywhere.
De installatiedoos heb ik nu binnen met daarin de TV-box die ik niet gebruik. Kan ik deze ongeopend terugsturen?

groet,
Jasper

icon

Beste antwoord door JoëlG 14 November 2019, 13:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Ja, maar verwijder de ontvanger eerst even in Mijn T-Mobile voordat je m terug stuurt.

 

Hier kun je meer info vinden.

Reputatie 7
Badge +4

Hmm, ik vraag me af of je met het terugsturen van je tv box niet ook je tv dienst opzegt.

Wellicht dat een moderator hier wat over kan vertellen.

Reputatie 6

Dat is ook weer zo, niet eens aan gedacht. Al wordt het interactieve tv los gefactureerd op de rekening. Dus het zou mogelijk moeten zijn. Ben wel benieuwd naar de reactie van webcare.

Reputatie 3

Hoi @Jasper75, welkom op onze Community! Ik geef je graag meer uitleg:

Hoewel dit zeker kan, moeten we de ontvanger wel uit het systeem verwijderen. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Je krijgt dan bericht met het verzoek om de ontvanger terug te sturen en de bijbehorende instructies. Hoe je precies een privébericht kunt versturen, vind je hier: Hoe stuur ik een privébericht.

Reageer