Beantwoord

tweede interactieve tv box niet ontvangen

  • 22 October 2019
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

 

ik heb in mijn abonnement twee tv-boxen, echter heb ik de tweede nog niet ontvangen.

 

icon

Beste antwoord door Brian 25 October 2019, 13:45

Bekijk origineel

6 reacties

Moet ik daar nog actie voor ondernemen of lezen zij mee met dit topic?

Reputatie 7

Hi @rphl, nee hoor we lezen hier gewoon mee. :wink:  Ik heb je bestelling nagekeken en je hebt een abonnement met een gratis Interactieve TV Box + de eerste 6 maanden € 10,- euro korting. Je ontvangt dus 1 TV Box gratis. Je kan uiteraard ook gebruik maken van een tweede TV Box maar dit is inderdaad € 5,- per maand meer. Je kan je bestelling eventueel terug vinden op My T-Mobile Thuis onder ‘Abonnementen’ en in de bevestiging die je van ons hebt ontvangen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @rphl,

Dat is niet mooi. Is er geen status zichtbaar in jouw Mijn T-Mobile Thuis omgeving te zien? Of heb je een track and trace ontvangen? Zo ja, wat zegt deze? 

Nee er is geen status te zien en ook geen track en trace..

Ik kan hem wel bestellen maar dan staat er dat het 5 eur extra kost. Wordt mijn korting dan automatisch verwerkt (ik had gekozen voor een extra gratis tv box bij afsluiten abo)?

Reputatie 7
Badge +4

Dat verwacht ik niet. Dan zou ik wachten tot webcare kan nakijken wat de status is van jouw extra box. Zij kunnen bij jouw gegevens. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan, waardoor de tweede box niet is verstuurd.

Webcare reageert normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.

Reageer