Beantwoord

Uitstel aansluiting T-Mobile Thuis

  • 20 February 2018
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Beste medewerkers,

Op 2-2 dit jaar heb ik T-mobile thuis internet aangevraagd en uit alle berichtgeving bleek dat ik 19-2 aangesloten zou zijn op internet. Op 19-2 had ik alleen nog geen internetverbinding. Ik moest zelfs zelf opbellen om te horen wat er aan de hand was. Het was uitgesteld.
Vandaag kreeg ik eerst een mail dat het naar 27-2 is uitgesteld en vervolgens nog een waarin staat dat het naar 6-3 is uitgesteld.

1. Waarom wordt het constant uitgesteld?
2. Kan er iets gedaan worden om de verbinding alsnog eerder voor elkaar te maken dan wel een andere oplossing om tot definitieve aansluiting internet te hebben?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groet,
icon

Beste antwoord door Sander 27 February 2018, 14:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hallo woov.

Loopt er momenteel nog een contract bij een andere internet provider?
Dit kan namelijk de oorzaak zijn, als het contract nog niet is afgelopen, moet tmobile wachten met aansluiten.

Hopelijk kan het snel opgelost worden.

Groetjes.

Diëgo
Reputatie 7
Hoi woov,

Wat leuk dat je voor ons gekozen hebt! Het is alleen nog niet de gedroomde start, begrijp ik. Soms komt het voor dat de netwerkbeheerder een startdatum niet haalt. Ze communiceren dit dan weer aan ons, maar dat is niet altijd van tevoren. Er is niets te vervroegen bij zo'n uitstel. Wij zijn afhankelijk van de oplevering van de lijn. Heb je gebruik gemaakt van een overstapservice? Dan hebben wij als het goed is je oude provider nog niet opgezegd! Dat is dan weer een voordeeltje. Heb je toevallig ook een mobiel abonnement bij T-Mobile? In dat geval kan ik misschien nog iets voor je regelen. Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij.

Ik hoor graag je ervaringen!

Reageer