Beantwoord

Uitstel van terugsturen apparatuur

  • 15 August 2019
  • 6 reacties
  • 453 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemorgen, ik heb een verhuizing doorgegeven bij T-Mobile om mijn internet en televisie mee te kunnen nemen naar mijn nieuwe adres. Ik verhuis pas over anderhalve maand, maar in de 'verhuis bevestiging' email die ik heb gekregen wordt er aangegeven dat ik mijn modem binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van de brief (email) al dien terug te sturen. Is het mogelijk om de modem nĂĄ de verhuizing terug te sturen, anders zit ik al die tijd zonder internet?

Overigens ben ik pas nét overgestapt naar T-Mobile, dus ik verwacht dat ik precies dezelfde modem krijg op mijn nieuwe adres, maar dat is minder belangrijk.

Hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Piotr 21 August 2019, 15:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hoi @CoenA

Welk modem heb je nu?

Voor je terug sturen vraag zal je op een reactie van webcare moeten wachten. Dit is klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur.
Hi @Glassertje, Ik wacht hun reactie rustig af ;-)

Nu hebben we een witte Zyxel, het model weet ik even niet uit m'n hoofd.

Edit: Kwam een topic tegen waar die in genoemd wordt: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/glasvezel-xdsl-nieuwe-modem-t-mobile-thuis-zyxel-vmg8825-t50-311763
Reputatie 7
Hey @CoenA,

Tof dat we met je mee mogen verhuizen! 😁 Je gaat inderdaad een nieuw installatiepakket ontvangen met een nieuw modem. Het oude modem kun je uiteraard behouden tot je verhuizing en daarna kosteloos naar ons retour sturen. De tekst in de verhuis e-mail "binnen 8 kalenderdagen retour sturen" is niet correct. Dit gaan we aanpassen, bedankt voor de signalering!
Hi @Piotr, dank voor je bericht. De spullen komen jullie kant op zodra ik verhuisd ben!
Reputatie 2

Door ziekte kon ik mijn apparatuur niet op tijd terug sturen ik wil graag uitstel van een aantal dagen om het af te kunnen ronden

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @vinnie73,

 

Gaat het inmiddels weer wat beter, hopelijk ben je helemaal opgeknapt! Je mag het later retourneren, geen enkel probleem natuurlijk. Gezondheid gaat altijd voor. Zolang je het naar ons retour-adres stuurt, komt het helemaal in orde. Vermeld hierbij alsjeblieft ook jouw klantnummer en/of volledige adres. Thanks! :wink: Voor de zekerheid: Hoe stuur ik de apparatuur terug?.

Reageer