Beantwoord

Unlimited data voor een week

  • 23 October 2019
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

Hi,

Ik heb een maand geleden een verhuizing doorgegeven die per 4 oktober zou ingaan, maar ik heb nog steeds geen internet/tv. Dit is nog steeds niet geregeld en Guidion zal volgende week komen om dit te checken.

In de tussentijd ontving ik elke weer een unlimited data voucher, maar die is vandaag alweer afgelopen.

Zou iemand een Unlimited 7 dagen bunden voor mij kunnen regelen?

Alvast bedankt,

Naomi

icon

Beste antwoord door Brian 4 November 2019, 18:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @RifaelaNB, ai dat is natuurlijk balen maar we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk online bent! We zien pas dat je aansluiting defect is op het moment dat we je aansluiten maar het niet blijkt te werken. Uiteraard gaan we dan direct voor je aan de slag omd e aansluiting werkend te krijgen. Ik zie dat we de netbeheerder al ingeschakeld hebben en er is een monteur langs geweest afgelopen vrijdag maar deze kon niet bij de aansluiting omdat de huisbaas niet aanwezig was. Ik zie dat ze op dit moment wachten op een reactie van jou om een afspraak te maken. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!

Hallo,

Dat klopt niet. De monteur is idd afgelopen vrijdag langsgeweest. De huisbaas was er ook bij! Blijkbaar heeft KPN geen bekabeling in mijn gebouw, ik kan alleen Ziggo aanvragen op mijn adres. 

Ik heb hierna jullie gelijk gebeld en werd geinformeerd dat mijn contract "automatisch" wordt opgezegd. Maar blijkbaar heeft de monteur niet de juiste informatie doorgegeven.

Of misschien heb jij twee afspraken door elkaar gehaald. Want op 10 oktober kwam ook een monteur langs en hij kon de aansluiting niet vinden omdat de huisbaas er niet bij was. 

Reputatie 4
Badge

Hoi @RifaelaNB,

 

Oeps, sorry voor de verwarring! Ik zie inderdaad dat je contract inmiddels kosteloos is stopgezet, jammer dat we je nu al moeten laten gaan, we hadden het liever anders gezien. Wie weet tot in de toekomst? Maak er een fijne dag van en als wij nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden!

Reageer