Beantwoord

Update installatie

  • 11 April 2021
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi! In maart heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile, maar door foutieve communicatie tussen de onderlinge partijen (o.a. de aanleg van glasvezel via KPN) is daar veel fout gegaan waardoor ik momenteel via een mobiele hotspot (van T-mobile) internet heb. Ik vroeg me af of er ondertussen een update is over de aanleg van glasvezel bij ons in het appartement, en de algehele bestelling. Mij werd verteld dat ik uiterlijk in week 16 internet zou hebben, maar ik wil natuurlijk wel dat het dan echt geregeld is want met thuiswerken is dit gewoon niet handig en zelfs bijna onmogelijk.

Vandaar de volgende vragen:

  • is de aanleg van glasvezel bij ons nu kortgesloten met KPN, en zo ja, wanneer vindt dit plaats (de precieze datum)?
  • het installatiepakket zou - naar meerdere keren bellen - eerst 1 en daarna 6 april zijn verstuurd maar ik heb wederom niets ontvangen
  • als alles is kortgesloten met KPN/het aanleggen van glasvezel, wanneer mag ik dan aannemen dat er contact opgenomen wordt over de installatie van het internet via Guidion?
  • ik maak nu gebruik van de laatste voucher voor de komende week, daarna heb ik weer geen internet, dus ik heb dan of weer een nieuwe voucher nodig of - en dat heb ik natuurlijk veel liever - het internet moet dan geregeld zijn

Ik heb dit eerder ook al herhaaldelijk aan de telefoon gevraagd maar steeds lijken de opmerkingen niet genoteerd te worden oid, want er wordt nog steeds niets naar mij teruggekoppeld en ik weet dus niet wanneer ik internet kan verwachten hier. Ik zou ook niet meer zelf contact hoeven op te nemen met de verschillende partijen (T-mobile, KPN etc.), maar ik heb hier nu niet meer zoveel vertrouwen in omdat ik bij de bestelstatus nog steeds geen update zie.

icon

Beste antwoord door Boris 13 April 2021, 13:19

Bekijk origineel

2 reacties

Week 15 (dus deze week) zouden trouwens al de pakketten e.d. binnenkomen, maar daar heb ik dus ook nog niets van vernomen…...

Reputatie 7

Hoi @Joda95 ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Ik lees dat er zojuist contact is geweest met onze telefonische klantenservice, en deze zijn direct voor je aan het werk gegaan om opnieuw het pakket naar je toe te krijgen. Ook lees ik terug dat de situatie is doorgenomen is en duidelijkheid is gegeven door mijn collega. Mocht je met vragen zitten, laat het dan vooral weten. De Community zit voor je klaar!

Reageer