Beantwoord

vakantie T-Mobile Thuis bezorging

  • 27 August 2019
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo, ik ben momenteel op vakantie en zie dat T-Mobile thuis wordt bezorgd bij mij. Dit gaat alleen niet lukken doordat ik voor de aankomende 2 weken niet thuis ben. Hoe gaat dit verder met het pakketje voor T-Mobile thuis? In de e-mail zie ik dat het pakketje maar 1 week blijft liggen bij een pick-up punt.
Aangezien ik wel graag internet heb als ik thuis kom. Ben ik benieuwd of hier iets aan te doen is?
Groeten,
Mike
icon

Beste antwoord door Sander 28 August 2019, 10:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Miken88,

Tof dat je op vakantie bent! Waar zit je? Natuurlijk niet zo handig dat juist nu het pakket geleverd wordt. Het staat op jouw naam en jij alleen kunt dit halen bij het afhaalpunt. Het beste is langsgaan zodra je terug bent. Hebben ze het pakket nog: top! Meteen installeren! Geen pakket? Laat het mij weten in dit topic (tag mij) en we gaan een tweede poging doen. Hoe dan ook: het komt helemaal goed!
Tenzij het pakket aangetekend verzonden is (staat aangegeven in de postNL T&T) kan iemand met een geldig ID kaart dit voor je ophalen. In principe blijft het pakketje er volgens PostNL 2 weken liggen, maar ik zou het er niet op wagen.
Helaas voor mij momenteel geen mogelijkheid. Ik zal het maar gewoon moeten afwachten gok ik.

Reageer