Beantwoord

Van bestelling tot installatie... tot afsluiting...

  • 30 October 2019
  • 6 reacties
  • 336 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Van bestelling tot installatie verliep alles vlekkeloos. Een maand lang redelijk plezier gehad van t-mobile thuis :man_dancing: alleen de beloofde snelheid zat er nog niet op maar ja beter iets dan niets, vooral nu sinds gister 12:15 het signaal van de glasvezel is afgehaald… :rage:

Gisteravond bij thuiskomst alles gereset maar helaas bleef het internet lampje rood. Op de media converter blijft het FO link lampje uit dus geen signaal meer. Dan maar bellen met de helpdesk en vervolgens alles op commando nog eens te resetten :electric_plug: Daarna ging de medewerker kijken in het systeem en zag dat KPN om 12:30 voor de deur stond voor een aanpassing :rolling_eyes:  Fijn dat ik weet dat ze langs komen, ja zegt de medewerker, ze hebben gebeld maar je bent onbereikbaar :selfie_tone1: … De monteur dacht vast sluit maar af dan belt hij ons vast wel… Maar doe dat morgen maar want ze zijn in de avond niet bereikbaar..:fearful:

Vanochtend nog een keer gebeld en de medewerker kon niet zien dat er communicatie over is geweest. :selfie_tone1: Na een belletje met de externe partij zei ze dat ik gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak.. maar ik ben toch onbereikbaar voor ze? oh ja, ik zet je nummer wel bij…:upside_down:

Ik ben benieuwd of het voor de kerst weer gaat werken.. to be continued.:sleeping:

 

icon

Beste antwoord door Candy 12 November 2019, 13:41

Bekijk origineel

6 reacties

Vandaag nog maar een keer gebeld en dit keer werd ik door Belinda geholpen :woman:  Belinda gaf gelukkig niet snel op :juggling: en deed haar uiterste best om geregeld te krijgen dat ik snel weer internet heb :dancer:  In plaats van mij terug te laten bellen kreeg ik het nummer van KPN Netwerk NL om een afspraak te maken met een monteur :selfie_tone2:  Gelukkig kan de monteur morgen al komen :tada: In tussentijd bood Belinda mij een gratis prepaid kaart aan met een voucher voor 7 dagen unlimited internet :shrug: waarmee ik thuis lekker kan hotspotten :satellite: Alle benodigde informatie zat binnen een half uur in mijn mailbox :thumbsup:  Een prima tussen oplossing en dus complimenten aan Belinda  :lollipop::cake::champagne_glass::rose::gift:

Afgelopen vrijdag is de monteur geweest om een nieuw glasvezel kastje te monteren :thumbsup:  Helaas zat daar geen signaal op maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Dus ik nog een keer gebeld en het zou doorgegeven worden aan de technische dienst en dan zou het binnen 1 of 2 dagen vast wel weer werken :handshake:  Helaas kreeg ik daarop e-mail met de melding dat de ticket is aangemaakt en dat het 10 werkdagen kan duren… :rolling_eyes:

Vandaag verloopt de voucher dus nogmaals gebeld over de status :selfie_tone1:  De jongen die ik aan de lijn kreeg zei direct dat ik 10 werkdagen moet wachten en dat de ticket pas 5 dagen geleden is aangemaakt :nerd: Dat ik al 8 dagen zonder internet zit doet er niet toe… Dat T-Mobile of een leverancier van hen zelf de storing heeft veroorzaakt deed hem ook niets :relaxed:  Na lang aandringen waagde hij een belletje aan een afdeling maar daar kwam uiteraard niets uit want de medewerker zal vast niet doorgevraagd hebben want hij had er uiterst weinig zin in.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Kortom, de positieve ervaring van vorige week is helaas teniet gedaan :sob:

Reputatie 4

Hi @Eddy74, allereerst, welkom bij de club! :bouquet: Het liefst had ik je een zorgeloze kennismaking gegund. Ik wil je graag helpen en ik heb meteen je gegevens erbij gepakt! Ik zie dat de netwerkbeheerder Reggefiber een plandatum heeft doorgegeven. We gaan ons best doen om ervoor te zorgen dat je snel kunt genieten van onze diensten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het mij gerust weten. Ik sta voor je klaar! :blush:

Dank je wel Candy! Ik werd vanmiddag gebeld en ze komen vrijdag ochtend langs. Fingers crossed :fingers_crossed_tone1:

Hallo @Candy, De monteur is afgelopen vrijdag geweest en alles werkt weer! Echter zijn de diensten wel in rekening gebracht tussen 31-10 en 15-11 terwijl er geen diensten geleverd zijn. Kan je daar iets aan doen of moet ik daarvoor ergens anders zijn?

 

Alvast bedankt,

Eddy

 

Reputatie 4

Hi @Eddy74, bedankt voor de terugkoppeling. Super om te weten dat nu alles werkt! 🙌 Je krijgt inderdaad de vergoeding terug voor de periode dat je zonder diensten zat. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt. Per e-mail ontvang je een bevestiging van de vergoeding zodra deze is goedgekeurd. Geen zorgen, het bedrag krijg je terug en dit wordt verrekend met je volgende maandfactuur. Ik vermoed dat dit de factuur van december of uiterlijk januari zal zijn! 😄

Reageer