Beantwoord

van het kastje naar de muur

  • 25 July 2019
  • 2 reacties
  • 423 Bekeken

Afspraak gekregen van gideon voor 5 augustus.
Helaas kunnen we dan niet, dus maar gaan bellen. Ze kunnen niets anders dan pas in september maar ik moest maar contact opnemen met de klantenservice voor een nieuwe ticket en de annulering bij de netwerkbeheerder.
Klanten service verwijst me weer door naar de netwerkprovider, en die zegt weer moet T-Mobile zelf doen. Weer contact gezocht met T-Mobile en nieuw ticket is aangemaakt en dat gideon zegt kan pas in september is na telefonisch contact onzin. Over de netwerkbeheer wordt onnozel gedaan. Met nieuw ticket wederom contact gezocht met gideon en die plannen weer iets in zonder overleg moest ik de mail maar 4 dagen in de gaten houden, terug bellen is niet mogelijk, o ja en als ik op 5 augustus geen service meer had heb ik pech.

Graag zou ik morgen door iemand gebeld worden zodat deze soap kan stoppen.
icon

Beste antwoord door Piotr 30 July 2019, 17:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
@M.A. Kuijten Toen ik klant werd, dat is een paar maanden geleden, kreeg ik een mail waarin een link stond naar de agenda, zodat ik zelf mijn datum kon kiezen. Heb je die niet gehad? Of is dat veranderd webcare?

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare kan 24/48 duren, maar dit kan uitlopen wegens drukte. Er wordt zeker wel meegelezen.
Reputatie 7
Hey @M.A. Kuijten,

Ik geef je graag meer toelichting! Momenteel zie ik dat er een monteursverzoek van Guidion klaarstaat. Daarvoor kun je het beste telefonisch contact opnemen op het nummer 088 2000 151. Mijn collega's van Guidion kunnen gelijk zien welke mogelijkheden er mogelijk zijn tot het inplannen van een afspraak. Ook komt het regelmatig voor dat er een afspraak wegvalt waardoor je eerder geholpen kunt worden. Sorry voor al het ongemak!

Reageer