Beantwoord

van het kastje naar de muur bij vertraagde overstapservice

  • 31 May 2019
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Zat bij KPN en wou weg bij ze vanwege het zenderaanbod en de zoveelste prijsstijging, Met T-Mobile thuis gebeld en via overstapservice en de belofte de nieuwste modem ging ik toch overstag. Van alle twee is er niks van terecht gekomen en begrijp nu waarom mensen huiverig zijn om over te stappen. Het nieuwste modem schijnt dus het oude modem te zijn maar heb internet en wifi is ook goed dus '' het zij zo''. Maar de overstapservice is toch een heel ander verhaal want als dat niet goed geregeld is kost het je geld. Zou overstappen op 29-05-2019 en daar zat die maand opzeggen al in. Kreeg vanmorgen een mail van KPN en daarin vermelden ze dat het contract 30 juni 2019, dus een maand later en 55 euro lichter en de kosten van T-Mobile erbij dus dubbel op . Natuurlijk gebeld met beide klantenservices en je wordt daar niet vrolijk van qua tijd niet ( 2 uur totaal) en zeker niet als ze elkaar de fout toespelen en als klant daartussen zit. En als laatste zin van T-Mobile naar dat ze zeiden, er is iets fout gegaan '' U wordt terug gebeld ''. 😫Vandaag nog vroeg ik in al mijn onschuld, nee maandag of dinsdag was het antwoord . Heb er geen geloof in en het Welkomstmailtje ga ik toch anders beoordelen, en zal mijn twitteraccount is afstoffen.

Net iemand van de opstapservice aan de lijn gehad en ik moet zeggen, chapeau zo kan het ook en ik w8t wel even af hoe het nu verder loopt

Nu mij vraag: komt dit vaker voor en hoe is dat opgelost.
icon

Beste antwoord door Sander 11 June 2019, 20:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @byingbob,

Laat ik beginnen met je te bedanken voor je geduld en welkom heten bij zowel Thuis als op de Community!

Dit is niet de gedroomde start zoals we die graag zien. Je hebt bij ons de overstapservice aangekaart, dus wij zullen dit verder regelen. In dit geval blijkt de oude provider een fout gemaakt te hebben. Ze hebben namelijk via het overstapplatform geaccepteerd jouw oude abonnement per 29-5 te stoppen. Doen ze dat niet? Dan pakken we de communicatie met hen op. En dat is ook precies wat er nu is gebeurd.

Gelukkig gebeurt zoiets niet vaak, maar als het gebeurt dan zullen we dit altijd zo vlot en netjes mogelijk op te lossen. Mocht je nog vragen hebben, dan zoek ik het graag voor je uit!

Reageer