Beantwoord

van tmobile thuis naar 4g voor thuis

  • 22 September 2019
  • 1 reactie
  • 330 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een paar maanfen een tmobile thuis abonement. Nu ben ik per 1 sept verhuist naar een andere woning. Hier is in principe internet via jullie mogelijk mocht het niet zo zijn dat mijn modem beneden in de gang in mijn meterkast moet komen. Er ligt momenteel een kabel naar boven getrokken van een andere internetleverancier met coax kabel.
Nu is mij vertelt door een medewerker van jullie klantenservice dat ik eerst een monteur langs moet laten komen, deze zou dan 4 oktober kunnen komen. Dit betekend voor mij dat ik meer als een maand geen internet en tv heb. Dit vind ik heel vervelend!

Nu vroeg ik me af of het niet mogelijk is om mijn thuis abonement om te laten zetten naar een 4g voor thuis abonement?
Met vriendelijke groet,
Joany Vrinzen
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 22 September 2019, 19:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Een coax is niet de juiste kabel voor internet via T-Mobile, dus daar heb je niets aan. Het modem moet bij het aansluitpunt geplaatst worden en van daar zou je een UTP kabel naar boven kunnen trekken. 4G voor thuis is prima voor een beetje mailen en internetten, maar veel streamen of downloaden is het niet voor bedoeld.

Reageer