Beantwoord

van ziggo naar T-Mobile

  • 11 July 2020
  • 7 reacties
  • 1198 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

 

Ik heb tmobile internet en tv besteld, maar ik vraag me nu af of ik wel t-mobile kan hebben. Ik kan wel gewoon aanmelden, maar in de meterkast vind ik geen goede aansluiting en in de kruipruimte ook niet, wat nu? Ik heb ook alleen een coax kabel die leid naar de tv.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 July 2020, 13:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kalid 

Met aanmelden bedoel je een abonnement afsluiten? Wat geeft deze website je aan?

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Zoek naar iets van onderstaande :

Het kan zich bevinden in de meterkast, woonkamer of ergens anders. Het kan ook gewoon een losse telefoonkabel zijn met de draden rood blauw oranje wit.

 Ja ik heb al een abbonement afgesloten.

Ik heb niks kunnen vinden, maar ik heb wel een zwarte telefoon kabel, heb je misschien een voorbeeld.

 

Reputatie 7
Badge +15

hallo @kalid 

Een zwarte telefoonkabel, die is zeker bedoeld voor je huistelefoon?

Zit er een rj11 connector op anders kan je een foto ervan uplosden.

De telefoonkabels vanaf het ISRA zijn meestal grijs van kleur, kan ook een andere kleur zijn maar kijk of je daar vinnen rood blauw oranje wit hebt. Zoek zeker nog even verder.

Anders kan T-mobile misschien eenc monteur voor je aansturen om eens te kijken.

Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden.

ik hoop dat dit hem is

Voorbeeld van afbeelding

Reputatie 7
Badge +15

@kalid

Zou je kunnen achterhalen waar deze kabel vandaan komt?

Het zou wel kunnen dat dit hem is als je de achterliggende bron ook kunt achterhalen.

Ik heb het geprobeerd uit te zoeken, maar ik denk dat het gewoon voor de huistelefoon is. Het gaan namelijk net als de ethernet kabels ergens door het huis in buizen door.

Reputatie 7
Badge +15

Zodra je installatiepakket er is en je verbinding actief is (zie installatiedatum in je T-mobile thuis account) moet je het maar eens proberen. 👍🏼

Anders kan er altijd nog een monteur ingeschakeld worden.

Reageer