Verandering van je DSL internetaansluiting

  • 12 januari 2021
  • 0 reacties
  • 100 Bekeken
Verandering van je DSL internetaansluiting
Reputatie 7
Badge +8
  • T-Mobile Moderator
  • 5845 reacties

Let op: Onderstaande geldt alleen wanneer je een bericht van ons hebt ontvangen. Heb je geen bericht ontvangen? Dan verandert er voor jou niets!

 

De internetverbinding in jouw woning verandert

Op dit moment heb je een T-Mobile Thuis-abonnement via een Standaard (DSL) internetverbinding. We willen je vertellen dat deze DSL internetverbinding die je nu hebt, stopgezet wordt door onze leverancier per 1 maart 2021.


Wat verandert er?

Je huidige internetverbinding kan binnenkort niet meer gebruikt worden. Meteen ook het goede nieuws: je kunt gewoon klant blijven bij T-Mobile Thuis. Er is in jouw woning namelijk ook een glasvezel aansluiting waarop wij ook onze diensten kunnen leveren. En met ons supersnelle glasvezelinternet ben jij helemaal klaar voor de toekomst! Je huidige abonnement kan niet worden voortgezet en daarom hebben wij gekeken naar de beste oplossing voor jou.

Vóór 1 maart zetten we daarom je abonnement over naar glasvezelinternet van T-Mobile. Over het aansluiten van je glasvezelinternet sturen we je later nog meer uitgebreide informatie.


Zelf aanpassen

Je kan, zodra je glasvezelinternet is aangesloten, je abonnement op elk moment zelf aanpassen via My T-Mobile Thuis. Heb je ook Televisie, Vast Bellen of andere aanvullende diensten van T-Mobile Thuis? De prijs daarvan blijft hetzelfde. Bekijk hoe je abonnement is opgebouwd in My T-Mobile Thuis.


Wat moet jij doen?

Als je gebruik wilt maken van ons toekomstbestendige glasvezelnetwerk hoef je niets te doen. We begrijpen dat je tijd nodig hebt om te bekijken of dit wel bij jou past. Wil je liever zelf een glasvezelabonnement samenstellen? Dat kan via t-mobile.nl/thuis.

Wil je liever je abonnement helemaal stoppen, dan kun je vóór 1 februari kosteloos opzeggen. Je hebt wel een opzegtermijn van één maand. Laat even een bericht achter in dit topic, dan regelen we dit graag voor je!


Wat gebeurt er als ik niets doe?

Dan gaan we er vanuit dat je wil dat wij je nieuwe glasvezelverbinding regelen met het abonnement dat het beste bij je past. Je hoort dan binnen drie weken meer van ons per e-mail.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer