Ik heb gisteren een welkomstmail van jullie gekregen met het onderwerp:
"Het is zover: je T-Mobile Thuis abonnement werkt!"
Maar mijn verbinding is nog steeds niet actief.
Gisteren knipperde er bij het aansluiten een groen lampje bij 'Internet', niks om me zorgen om te maken zei jullie monteur. De verbinding moest alleen nog even actief gemaakt worden.
Dat had best gekund, ik had bij jullie 1 oktober aangevinkt voor de leveringsdatum, de monteur kwam al eerder.
Vandaag brand er alleen een lampje bij Power, WAN en wifi, het lampje bij internet is helemaal uit gegaan.
En dan zwijg ik nog maar even over de professionaliteit van de monteur, die heel erg bedroevend was. Ik had hier daar nog 6 punten over geschreven, maar dat is nu even niet van belang.
Ik ben dus erg teleurgesteld en ben benieuwd hoe jullie dit voor mij gaan oplossen. Ik hoop niet dat dezelfde monteur nog een keer bij mij langs moet komen.
Met vriendelijke groeten,
Vincent
Beste antwoord door Vincent91
Graag zie ik nog wel een alternatieve compensatie tegemoed, ik heb dit moment zeker 2 weken geen internet en televisie van jullie, door een fout van jullie, waar ik op dit moment wel voor betaal. Jullie hebben de 28e niet geleverd en ik ben niet eerlijk geinformeerd door de monteur, die vertelde dat enkel de verbinding geactiveerd moest worden. Maar dan had er nu dus geen monteur opnieuw hoeven te komen.