Beantwoord

Vergoeding agv defecte glasvezel kabel

  • 29 januari 2020
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Goede morgen allen,

Als gevolge van een defecte glasvezelkabel had ik 16 dagen geen internet. Zou veel langer duren aangezien de eerste afspraak met guidion pas na 3 weken zou zijn. Na een telefoontje gelukkig verlaagd naar 8 dagen. Ik kreeg de keuze om een unlimited abbo tijdelijk te krijgen als vergoeding. Dit wees ik af aangezien ik al een t mobile unlimited abbo heb. Voor de rest werd hier eigelijk weinig aangeboden. Is heb mogelijk om hiervoor gecompenceerd te worden? De rede dat ik t mobile thuis heb aangeschaft is omdat ik met mijn mobiel 5mbit heb. Hier ken ik zeer weinig mee. Lage kwaliteit van youtube en netflix.

 

Is het een idee om bij dit soort problemen een tijdelijke 4g modem te plaatsen in een woning zodat de klant thuis gewoon internet heeft? Tegenwoordig worden steeds meer huizen internet afhankelijk. Bijv aansturingen cv installaties, tv, enz.

 

Graag hoor ik van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Danny

icon

Beste antwoord door Brian 31 januari 2020, 14:56

Hi @Dannythyuhh, bedankt dat je voor T-Mobile hebt gekozen. welkom! En welkom op de Community :relaxed:  

Goed om te zien dat je inmiddels online bent, hoe bevalt het tot nu toe?

Ik heb zojuist de abonnementskosten voor de gehele periode, van 17-12-2019 tot aan 28-01-2020 voor je vergoed! Je factuur van januari stond al klaar dus het bedrag wordt verrekend met je factuur van februari.

We hebben inderdaad gekeken naar 4G voor Thuis als tijdelijke tussenoplossing maar dit is niet haalbaar gebleken, vandaar de tijdelijke vouchers 😉 Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Dannythyuhh, bedankt dat je voor T-Mobile hebt gekozen. welkom! En welkom op de Community :relaxed:  

Goed om te zien dat je inmiddels online bent, hoe bevalt het tot nu toe?

Ik heb zojuist de abonnementskosten voor de gehele periode, van 17-12-2019 tot aan 28-01-2020 voor je vergoed! Je factuur van januari stond al klaar dus het bedrag wordt verrekend met je factuur van februari.

We hebben inderdaad gekeken naar 4G voor Thuis als tijdelijke tussenoplossing maar dit is niet haalbaar gebleken, vandaar de tijdelijke vouchers ;) Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

@Brian 

Super bedankt voor de vergoeding! Ben altijd blij met goede service! Snelheden zijn precies zoals t abbo. Gamen op afstand werkt super en me huis is weer online.

 

Mvg,

 

Danny

Reageer