Beantwoord

Verhuizen

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 410 Bekeken

Ik wil graag mijn Internet mee verhuizen. Kan ik nu eindelijk mijn nieuwe adres doorgeven en de verhuizing doorzetten bij jullie?

icon

Beste antwoord door TAVL 16 October 2019, 13:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @MrNerd79,

Internet is adres gebonden. In feite wordt jouw oude contract opgeheven en wordt er een nieuw contract aangegaan. Voordeel voor jou is dat je weer maximale korting krijgt als ‘nieuwe’ klant. 

Dit kan het beste en snelste geregeld worden via de telefonische klantenservice (0800-0092) of in een T-Mobile winkel. Hier lees je meer over het verhuizen van vaste diensten.

Hallo,

Nu is mijn verhuizing geregeld en doorgegeven dat ik geen installatie en activatiekosten hoeft te betalen.

Echter wanner ik de bevestiging krijg met nieuwe maandkosten. Zie ik dat ik wel installatiekosten moet betalen.

Kunt u mij uitleggen hoe dit zit????

Bedankt

Reputatie 7

Hey @MrNerd79,

Tof dat we met je mee mogen verhuizen! :smile: De factuur kan ik jammer genoeg niet meer voor je aanpassen. Wél wil ik je gelijk geruststellen dat we de installatiekosten voor je gaan kwijtschelden na de facturatie. Geef ons een seintje zodra het bedrag is afgehouden dan dienen we gelijk een vergoeding voor je in. Sorry voor het ongemak!

Hallo,

Nu is mijn verhuizing geregeld en doorgegeven dat ik geen installatie en activatiekosten hoeft te betalen.

Echter wanner ik de bevestiging krijg met nieuwe maandkosten. Zie ik dat ik wel installatiekosten moet betalen.

Kunt u mij uitleggen hoe dit zit????

Bedankt

 

Hallo,

 

Ik heb precies hetzelfde.

Ik heb een verhuizing doorgegeven, en bij de bijgevoegde overeenkomst in de mail staat ook dat ik 37.50 moet betalen.

Kunnen jullie aub de overeenkomst corrigeren dat dit eraf gaat?

Reputatie 4

Hey @John78, super tof dat je ons meeneemt naar je nieuwe woning! Ik heb je dossier erbij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. Dat wordt dus geregeld. Ik wens je heel veel plezier en geluk met je nieuwe woning! :bouquet:

Reageer