Beantwoord

verhuizen en geen klantvoordeel

  • 19 September 2020
  • 3 reacties
  • 446 Bekeken

Ik ga scheiden, dus verhuizen. Nu verlies ik dus mijn klantvoordeel. 

Waarom zijn er voor alleenstaanden geen voordelen?

Vind het best zuur,  scheiden en dan ook nog meer betalen voor  je abonnement 

Hierdoor denk ik aan overstappen naar een ander . 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 September 2020, 12:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Mijn intentie is absoluut niet om met aanbiedingen te komen waar je niets aan hebt, dus sorry dat dit zo overkomt! Ik wil juist aangeven dat er veel mogelijkheden zijn om het Klantvoordeel te behouden door bijvoorbeeld een T-Mobile Thuis abonnement te combineren met een Mobiel abonnement. 

Kan ik je daarbij helpen? Is er iemand anders in je kennissenkring of familie die ook een T-Mobile mobiel abonnement heeft? Het is in principe niet toegestaan, maar wegens jouw situatie, wil ik graag nagaan of het mogelijk is dat je tijdelijk daar ondergebracht wordt voor Klantvoordeel.

En dan komen met reclame, aanbiedingen waar ik niks aan heb. Mijn hele leven al klant ...

See you T- mobile..tijd voor een andere aanbieder 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @miravh, welkom op de Community!

Wow, wat rot dat je gaat scheiden! Ik leef enorm met je mee. In zo'n vreselijke periode wil je al helemaal niet hoeven nadenken over het vervallen van jouw Klantvoordeel. Wanneer je T-Mobile Thuis combineert met Mobiel (Uit & Thuis) ontvang je op beide abonnementen voordeel. Bel gelijk met onze collega's op 0800-0419. Zij zitten voor je klaar en zullen er alles aan doen om samen met jou het best passende abonnement uit te kiezen. Mocht je het liever eerst zelf online bekijken (of eventueel regelen), ga dan naar de postcodechecker op onze website: Wat kan ik ontvangen op mijn adres?.

Daarnaast kun je jouw mobiele abonnement ook combineren met een Tablet abonnement en Unlimited 4G voor Thuis. Op deze pagina kun je meer lezen over Klantvoordeel en checken wat het beste bij je past.
Heel veel sterkte toegewenst en als ik iets voor je kan doen, laat het me alsjeblieft weten!

 

Reageer