Beantwoord

verhuizen maar tmobile levert niet op dat adres

  • 17 October 2019
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Ik ga verhuizen, Graag had ik tmobile meegenomen. Maar blijkbaar leveren jullie niet op dat adres. Nu wil ik dan kosteloos abbo stoppen. Jullie hebben bewijs van verhuizen nodig, dit wil ik niet per post sturen maar online. Waar moet ik het bewijs naar sturen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 October 2019, 19:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Karina33 

 

Wat jammer dat je je T-mobile diensten niet kan meenemen..

Bij een verhuizing kan je het contract inderdaad ontbinden als het niet kan.

Er is een origineel bewijs nodig van de verhuizing maar helaas kan je hier op de community dat niet posten en via een provebericht kan je geen afbeeldingen uploaden. Wat je wel kunt doen is om het bewijs in een privé bericht te sturen op Facebook of Twitter en daar zullen de medewerkers van T-mobile alles in orde maken voor jou!

Ik hoop dat je hiermee verder kunt en een fijne avond nog!

Reputatie 7

Hoi @Karina33,

 

Ik geef je graag uitleg en de opties!

 

Geen aansluiting mogelijk?
Soms is je huidige contract nog niet afgelopen, maar kan het T-Mobile Thuis pakket niet aangesloten worden op je nieuwe adres. Het is dan belangrijk dat je ons een verhuisbewijs stuurt. Als wij een geldig verhuisbewijs ontvangen hebben kunnen wij het abonnement beëindigen met één maand opzegtermijn. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren wij ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA). 

Je kunt dit verhuisbewijs digitaal naar ons toesturen via de volgende mogelijkheden: 

1. Facebook

Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare.
2. Twitter

Via Twitter kun je een openbare tweet versturen of via een direct message (DM) één-op-één contact met iemand van webcare krijgen. 

 

Omdat het hier om privégegevens gaat, is het beste om dit via een PM of DM te doen. 

Reageer