Beantwoord

Verhuizen met overlap

  • 3 May 2021
  • 5 reacties
  • 361 Bekeken

Recent heb ik met mijn vrouw een ander huis gekocht waarvan de sleuteloverdracht op 1 juni zal plaatsvinden. De daadwerkelijke verhuizing zal pas in de zomervakantie plaatsvinden. Gedurende deze tijd zouden we in beide huizen internet willen hebben zodat ik vanuit beide huizen kan werken, echter in het verhuisformulier kan ik maar één datum opgeven en niet aangeven hoe lang ik het internet op het huidige adres wil laten doorlopen. Ook wil ik, als ik als gewenste datum 1 juni aangeef, men niet probeert het installatiemateriaal al eerder op het nieuwe adres te bezorgen maar zo probeert te plannen dat de oplevering van de aansluiting zo dicht mogelijk bij deze datum kan liggen.

Hoe kan ik dit het beste regelen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 May 2021, 16:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @a.savelkoul 

Tot wanneer loopt je huidige contract nog of is de contractperiode al verstreken? Je kan een nieuwe contract afsluiten voor het nieuwe huis en het contract voor je huidige huis later afkopen indien mogelijk voor je.

Het installatiepakket wordt 4 tot 7 dagen vóór de installatiedatum geleverd maar je zou via de Postnl app de bezorglocatie kunnen wijzigen naar een Postnl afhaalpunt zodra de track & trace code bekend is.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @a.savelkoul, welkom op de Community en van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! 

Je kunt niet tegelijkertijd op beide adressen en actieve aansluiting hebben als je gebruikmaakt van een verhuizing binnen dezelfde provider, je zal dan worden afgesloten op het huidige adres zodra de nieuwe aansluiting geactiveerd kan worden. 

Natuurlijk zou je gebruik kunnen maken van de optie die @Waqqas schetst, is dat een idee?

Het installatiepakket wordt tien tot veertien dagen vóór de activatiedatum verstuurd trouwens, een kleine aanpassing! 😊

Bedankt @Waqqas en @Jason. Ik heb een bestelling geplaatst. Helaas is daar een nieuw T-Mobile account voor nodig en lijkt de mogelijkheid voor het aanvragen van een wachtwoord momenteel niet te werken. Ga daar someteen wel een chat voor starten.

Reputatie 7
Badge +15

@a.savelkoul 

Als een medewerker je e-mailadres even kan veranderen naar een andere dan bij je huidige abonnement dan zou het lukken volgens mij of een medewerker kan het account ook voor jou aanmaken.

Reputatie 7
Badge +16

@a.savelkoul Top dat je het op die manier hebt gedaan met een nieuwe aanvraag! Ik kan twee dingen voor je doen: 

  1. Het e-mailadres dat bij je eerste (huidige) abonnement en T-Mobile Thuis account staat, verwijder ik zodat je die ook voor je volgende account kunt gebruiken → maar dan kun je niet meer inloggen in het huidige account
  2. We laten het e-mailadres staan zoals het is, maar dan dien je wel een ander e-mailadres te gebruiken als hoofde-mailadres voor je glasvezelabonnement

Laat me weten hoe ik het voor je kan regelen, dan doe ik dat zo snel mogelijk!

Reageer