Beantwoord

Verhuizen van KPN naar TMobile, 4x aansluitkosten?

  • 18 October 2020
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

Hallo,

ik zit er over na te denken om over te stappen van KPN naar T-Mobile voor internet, tv en 3x mobiele aansluitingen. Als ik nu het bestelproces volg dan krijg ik 3x €25,- (mobiel) en 1x €37,50 (thuis) aansluitkosten / Installatiekosten.

Ik vind €112.50 kosten om een overstap te realiseren eigenlijk een absurd hoog bedrag vooral als je dat vergelijkt met een pakket combinatie korting van 15 euro per maand.

 

Klopt mijn berekening of zie ik iets over het hoofd?

 

icon

Beste antwoord door Brian 20 October 2020, 15:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @michel_tol 

Voor mobiel 3 keer 25 euro activatiekosten en voor glasvezel €67,50 (installatie & activatiekosten).

Het zijn allemaal afzonderlijke abonnementen dus het is niet anders helaas.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @michel_tol  Wacht even op reactie van moderators. 
Nee heb je alvast! 🤷 Ja kan je soms krijgen.

Hier staat uitleg over klant-voordeel maar dat ken je denk ik wel van de KPN

Fijne zondag! 

Hi @Waqqas & @CrisTien  bedankt voor jullie antwoorden,

ik wacht nog nog even af ;)

 

fijne avond!

Reputatie 7

Hi @michel_tol Wat top om te horen dat je overweegt om over te stappen, alvast van harte welkom. Met Klantvoordeel hebben we gekozen voor een extreem scherp geprijsd maandbedrag dat je betaalt voor je abonnement(en). De aansluitkosten/installatiekosten betaal je éénmalig en dit zijn kosten die wij ook daadwerkelijk maken om je op het netwerk te krijgen. Dit is per aansluiting (abonnement), vandaar dat je deze ook per abonnement betaalt. Maar geen zorgen, met de korting die je per maand ontvangt heb je dit al snel weer terug verdiend! :wink:

Reageer