Verhuizing en compleet afgesloten.

  • 2 November 2020
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Inmiddels 15 jaar klant bij T-mobile.

Eigenlijk nooit problemen (op een storing na).

Maar dit keer voor de 3de keer verhuizen en voor de 3de keer dikke ellende!!!!

Volgend weekend gaan we over en we hadden afgesproken dat woensdag de aansluiting van het internet op het nieuwe adres zou plaats vinden.

Dit zodat we een soepele overgang hadden.

Echter hebben ze ons sinds vandaag volledig afgesloten!!!!

In de huidige woning geen internet, geen televisie, helemaal niks. Ook geen klantvoordeel meer en dus extra kosten...

Maar ook alles in de nieuwe woning is er niks aangesloten.

Omdat we pas over 6 dagen gaan verhuizen betekend dit dat we ook 6 dagen geen internet en televisie hebben.

Na contact met de klanten service krijg je simpel antwoord: Sorry, het staat op 2 november... daar kunnen we niks meer aan veranderen.

Ik kan dit weekend ook mijn mobiele abonnement verlengen maar begin nu wel heel erg te twijfelen.

Als dit is hoe jullie omgaan met klanten die al 15 jaar klant zijn, dan twijfel ik of ik hier wel goed zit.…

 

Bah.....


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Soms komt het wel eens voor dat je woning eerder kan worden aangesloten en hebben ze dat wellicht gedaan..

Dat is ook exact wat ze hebben gedaan…

Echter was/is de afspraak dat er een overlap in zou zitten.…

We zaten bij tmobile en hebben in het nieuwe huis ook tmobile.…

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om dat netjes op elkaar aan te laten sluiten? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Marruhk, ik heb al een antwoord gegeven in dit topic: Verhuizing met T-Mobile Thuis. Het is niet volgens de huisregels om meer dan één reactie te plaatsen met hetzelfde bericht, daarom zet ik dit topic op slot. We behandelen jouw vraag verder in het andere topic! 😉