Beantwoord

Verhuizing gaat verkeerd.

  • 14 January 2020
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Beste,

Een aantal weken geleden, op 27 december 2019 om precies te zijn, heb ik mijn verhuizing doorgegeven.

Verliep prima en ik zou per 15 januari 2020 op mijn nieuwe adres gebruik kunnen maken van de thuis diensten. Nu kreeg ik, zag ik pas later, op 30 december een mailtje dat mijn contract op werd gezegd. Als ik dit niet was kon ik bellen en zou ik mijn contract gewoon kunnen behouden. Ik belde op 9 januari pas weer met t mobile, omdat ik toen pas deze mail ontdekte. Als mijn contract stop werd gezet zou dit pas op 24-02-2020 gebeuren. Nog niks aan de hand dacht ik. Een medewerkster van de klantenservice verzekerde mij ook dat dit nu geregeld werd omdat ik er nog optijd bij was en een monteur zou mij bellen. Vandaag 14 januari toch nog eens terug gebeld om er zeker van te zijn dat alles zou kloppen. Nu bleek dat er niks geregeld was, dat ik nergens meer een abonnement had lopen. Wij verhuizen 18 januari. Nu moest ik opnieuw een contract afsluiten wat betekent dat ik minimaal 2 weken geen internet of tv heb.

Nu heb ik 2 vragen:

Hoe kan het dat de nieuwe bewoner van mijn huis een aanvraag doet waardoor mijn contract wordt opgezegd? (Dit zou zogezegd de reden zijn van dit hele gedoe)

Wat voor tegemoetkoming wordt er getroffen voor dit ongemak? 

Ik hoor het heel graag!

Groeten Angelique

icon

Beste antwoord door Brian 15 January 2020, 13:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @AngeliqueEngelen, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik zie het volgende:

 

Op je oude adres stond inderdaad een verhuizing gepland, deze had als eerste datum 15-01-2020 maar deze is aangepast naar een opzegging per 24-02-2020. Dit kan omdat de nieuwe bewoner aan kan tonen dat hij of zij per die datum de nieuwe bewoner is. Wij ontvangen dan een verzoek van de nieuwe provider dat zij per die datum gaan leveren op dit adres waardoor wij het contract (moeten) stopzetten. Uiteraard zullen we het verschil in de oorspronkelijke datum van 15-01 en 24-02 vergoeden. Neem weer even contact op zodra je de factuur hiervoor hebt ontvangen, dan gaan we dat direct regelen!

Voor je nieuwe adres loopt de aanmelding inmiddels ook en er staat een monteur gepland voor 25-01-2020. onze monteursdienst Guidion neemt contact met je op om hier de afspraak voor te bevestigen. Dat gaat dus helemaal lukken! :wink:

Brian,

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik wacht de installatie en factuur af, dan neem ik weer contact op.

Groeten Angelique

Reageer