Beantwoord

Verhuizing kan pas over 2 weken volgens uw klantenservice

  • 14 June 2019
  • 1 reactie
  • 311 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Goedemorgen,

Ik ben verhuisd. Vóór de verhuizing maakte ik gebruik van de overstapservice. Volgens een medewerker moest ik eerst tmobile thuis op het oude adres activeren en vervolgens direct de verhuizing doorgeven om het te kunnen gebruiken op het nieuwe adres. Zo gezegd, zo gedaan: pakketje gisteren (eindelijk) binnengekregen en direct geactiveerd op het oude adres. Zojuist belde ik met uw klantenservice om het spul te verhuizen naar het nieuwe adres. Tot mijn grote verbazing krijg ik te horen dat dit pas op 1 juli kan.

- Dit is mij vooraf niet gemeld, terwijl ik het wel had gevraagd.
- Het is 2019, waarom moet dit 2 weken duren?
- Als ik dit had geweten, was ik wel bij Ziggo gebleven, wat een slechte start...

Kunt u alsnog verzorgen dat de diensten vandaag op mijn nieuwe adres werken?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Piotr 25 June 2019, 10:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey Maks1,

Allereerst top dat we met je mee mogen verhuizen!😄 We raden altijd aan om een verhuizing minimaal vier weken van tevoren aan ons door te geven. Dan weet je in ieder geval dat je niet zonder komt te zitten. Bij het indienen van een nieuwe lijnaanvraag gaat al de nodige tijd overheen. Nu zie ik dat we in jouw geval de bedenkperiode hebben overgeslagen om je zo snel mogelijk van een werkend abonnement te voorzien. 😄

Reageer