Beantwoord

verhuizing vertraging oplevering

  • 28 April 2020
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

28 februari 2020 een verhuizing doorgegeven, bevestiging dat in de week van 4 april (6 dagen voor de verhuizing) nieuwe apparatuur bezorgd zou worden daar we eerst glasvezel hadden en nu niet meer. 9 april gebeld waar alles bleef, beloofd dat het de 11e zou worden bezorgd. De 14e maar weer gebeld, en gemeld dat ze alles mochten houden en ik het abonnement niet meer hoefde. Dit zou niet mogelijk zijn omdat ik binnen 1 jaar opzeg, dit terwijl we al jaren t-mobile hebben, maar een nieuw adres is een nieuwe overeenkomst…….… Toch opzeggen want de 10e wel direct alles afsluiten maar niet je belofte na komen, is bij mij geen deal meer. De 21e een mail ontvangen dat de opzegging afgewezen is en dat we track en tracé in de gaten moesten houden. Toch maar weer gebeld (de 21e) dat ik echt niets meer te maken wil hebben met t-mobile omdat je zo niet met mensen omgaat. De jongeman van t-mobiele begreep mij volkomen en zou voor 90% boete loos voor mij opzeggen. Ja hoor doei, vandaag de 28e maar weer gebeld, nog steeds niets opgestuurd en ons gesprek van de 21e zou niet als zodanig zijn vast gelegd………… Zojuist heeft een jongedame van t-mobile beloofd alsnog het abonnement proberen (kon geen garanties geven) boete loos op te zeggen !!!!!!!! Tot op heden (vanaf 10 april) hebben we geen internet - tv - telefoon. Wie gaat mijn 06 rekening betalen??

Waarom kan een gerenomeerd groot bedrijf hun fout niet toegeven?? Waarom wordt iemand die zijn beloftes nakomt gestraft, terwijl dat zo’n bedrijf alles kan doen en laten?? 

Het is een grof schandaal dat dit soort bedrijf hier ongeschonden uit komen…....

icon

Beste antwoord door Piotr 30 April 2020, 16:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hey @Jetje1330,

Jeetje dit probleem speelt al te lang in mijn ogen! :disappointed: Nu ben ik gelijk in jouw gegevens gedoken om te kijken wat ik voor je kan betekenen. Tot mijn blijdschap zie ik dat je installatiedatum gepland staat op komende woensdag (6 mei). Ik zou het dan ook erg jammer vinden als je ons zou gaan verlaten net nu de eindstreep in zicht is. Zodra je netjes bent aangesloten, kijken we graag samen met je voor een gepaste coulance. Nogmaals mijn oprechte excuses voor de lange leverperiode, hier zou jij als klant niet de dupe van horen te zijn. Vanaf komende woensdag kun jij eindelijk wederom van je T-Mobile Thuis pakket gaan genieten!

Jammer maar helaas……….We hebben inmiddels tv-telefoon en internet van KPN, zij konden wel leveren ondanks de Corona virus!! Het pakket gaat dan ook onmiddellijk ongeopend retour. Diverse malen (vanaf 14 april)  heb ik aangegeven niets meer van t-mobile te willen ontvangen en dus het abonnement te beëindigen. Tevens wacht ik al vanaf 28 april op een beloofd telefoontje van t-mobile, maar helaas kan men nog steeds de beloftes niet nakomen. Nee sorry maar mijn geduld is allang op, en de naam t-mobile zwaar beschadigd…….TOT ZIENS

Reputatie 7

Hey @Jetje1330,

Erg spijtig om te horen dat je hierdoor een naar gevoel hebt overgehouden. Ik had het graag anders gezien en je een heel andere T-Mobile Thuis ervaring gegund! Nu zie ik dat de installatiedatum van je T-Mobile Thuis abonnement is verplaatst naar 8 mei. Begrijp ik het goed dat je de aanvraag van je T-Mobile Thuis abonnement niet meer door wilt laten gaan? In dat geval zorg ik ervoor dat je aanvraag wordt beëindigd. Kun je mij bevestigen of ik de annulering van je T-Mobile Thuis abonnement in gang mag zetten?

Hier begrijp is dus helemaal niets meer van, rare vragen worden er gesteld………..Volgens mij ben ik erg duidelijk: vanaf 14 april wil ik deze NEP abonnement al opzeggen, wat tot op heden niet erg lukt. O ja, nog steeds heeft niemand mij terug gebeld, wat al beloofd was op 28 april. Excuses heb ik tot op heden ook nog niet gehad, terwijl ik via mijn werkgever telefoon en internet heb moeten regelen. Het zijn bijna maffia praktijken……

Toch ben ik blij dat dit eindelijk afgerond kan worden zonder juridische opstakels.

Reputatie 7

Hey @Jetje1330,

Zonde dat het zo is gelopen. :disappointed: Ik heb zojuist je T-Mobile Thuis aanvraag opgezegd. Spoedig zal je een bevestiging ontvangen van de opzegging. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in T-Mobile Thuis hebt gehad. Wellicht mogen we je in de toekomst weer verwelkomen. 

Reageer