Beste antwoord door Sander
Hoi Stephan,
Zojuist heb ik op je Facebook bericht gereageerd. Nu zie ik ook dit berichtje van jou hier. Ik begrijp je gevoel. Voor de volledigheid zal ik mijn bericht op Facebook ook hier plaatsen. Zullen we hierna op één plek verder praten, anders mis ik wellicht een bericht of andersom. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling!
Hey Stephan, dat is erg ongelukkig! Je hebt gebruik gemaakt van onze overstapservice. Zodra de lijn bij ons wordt opgeleverd, zeggen wij je oude abonnement op. Dit gaat vrijwel altijd goed, behalve als er een breuk in de kabel blijkt te zitten. Dit blijkt nu net bij jou aan de hand te zijn. Dikke pech! Ook voor ons trouwens! Wij hadden dit niet kunnen voorzien. Dit merk je pas op het moment dat je alles aansluit en er geen signaal doorkomt. Uit onderzoek blijkt nu dat er een 'open lijn' is op 490 meter van jouw huis. Dat gaan we oplossen! Sterker nog, daar zijn we al druk mee bezig. We hebben de netwerkbeheerder aangestuurd. Deze gaat nu de lijn herstellen, zodat de diensten bij jou binnenkomen. Het ligt er een beetje aan hoe gemakkelijk de lijn te herstellen is en hoe lang het duurt. Maar laat één ding duidelijk zijn - dit lossen we op!
Bekijk origineel
Zojuist heb ik op je Facebook bericht gereageerd. Nu zie ik ook dit berichtje van jou hier. Ik begrijp je gevoel. Voor de volledigheid zal ik mijn bericht op Facebook ook hier plaatsen. Zullen we hierna op één plek verder praten, anders mis ik wellicht een bericht of andersom. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling!
Hey Stephan, dat is erg ongelukkig! Je hebt gebruik gemaakt van onze overstapservice. Zodra de lijn bij ons wordt opgeleverd, zeggen wij je oude abonnement op. Dit gaat vrijwel altijd goed, behalve als er een breuk in de kabel blijkt te zitten. Dit blijkt nu net bij jou aan de hand te zijn. Dikke pech! Ook voor ons trouwens! Wij hadden dit niet kunnen voorzien. Dit merk je pas op het moment dat je alles aansluit en er geen signaal doorkomt. Uit onderzoek blijkt nu dat er een 'open lijn' is op 490 meter van jouw huis. Dat gaan we oplossen! Sterker nog, daar zijn we al druk mee bezig. We hebben de netwerkbeheerder aangestuurd. Deze gaat nu de lijn herstellen, zodat de diensten bij jou binnenkomen. Het ligt er een beetje aan hoe gemakkelijk de lijn te herstellen is en hoe lang het duurt. Maar laat één ding duidelijk zijn - dit lossen we op!