Beantwoord

Verlate oplevering

  • 25 August 2017
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Nadat Ziggo voor de zoveelste keer haar prijzen had verhoogd vond ik dat het tijd werd voor wat anders. T-Mobile Thuis een prachtige aanbieding! Alle papieren binnen nog bedenktijd van twee weken (ik dacht vanaf de oplevering, want wat heb je er anders aan) Een brief ontvangen met de oplevering van 24-08-2017, daarna een mail dat het 21-08-2017 werd. 21-08-2017 Geen signaal, 40 minuten aan de telefoon, 23-08-2017 geen signaal weer aan de telefoon, 24-08-2017 een monteur die ontdekte je raad het al geen signaal, monteur is om 13.25 vertrokken en om 14.49 krijg ik een feestelijke mail dat alles werkt. Nou je raadt het al, het werkt niet, en hoezo ik moet zelf nog even opzeggen? Ik maak gebruik van de overstapservice, Monteur geeft aan meneer maakt u zich geen zorgen uw signaal bij Ziggo stopt op het moment dat T-Mobile online is. Wat denk je 24-08-2017 om 18.30 (net voor voetbal) Ziggo stopt, niks meer geen internet en geen TV. Vanmorgen om 08.00 direct gebeld met T-Mobile, het ligt niet aan hun maar aan KPN? (alsof ik een contract met KPN heb afgesloten) Ronduit onbeschoft is mij medegedeeld dat ik pech heb en maar moet wachten tot het werkt, Ik wil opzeggen dat mag niet. Ik zit nu zonder TV, zonder internet, kan niet werken en T-Mobile zegt gewoon je hebt pech. WAT NU?
icon

Beste antwoord door Sander 25 August 2017, 12:57

Bekijk origineel

2 reacties

via fb heb ik inmiddels ook gereageerd
Reputatie 7
Hoi Stephan,

Zojuist heb ik op je Facebook bericht gereageerd. Nu zie ik ook dit berichtje van jou hier. Ik begrijp je gevoel. Voor de volledigheid zal ik mijn bericht op Facebook ook hier plaatsen. Zullen we hierna op één plek verder praten, anders mis ik wellicht een bericht of andersom. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling!

Hey Stephan, dat is erg ongelukkig! Je hebt gebruik gemaakt van onze overstapservice. Zodra de lijn bij ons wordt opgeleverd, zeggen wij je oude abonnement op. Dit gaat vrijwel altijd goed, behalve als er een breuk in de kabel blijkt te zitten. Dit blijkt nu net bij jou aan de hand te zijn. Dikke pech! Ook voor ons trouwens! Wij hadden dit niet kunnen voorzien. Dit merk je pas op het moment dat je alles aansluit en er geen signaal doorkomt. Uit onderzoek blijkt nu dat er een 'open lijn' is op 490 meter van jouw huis. Dat gaan we oplossen! Sterker nog, daar zijn we al druk mee bezig. We hebben de netwerkbeheerder aangestuurd. Deze gaat nu de lijn herstellen, zodat de diensten bij jou binnenkomen. Het ligt er een beetje aan hoe gemakkelijk de lijn te herstellen is en hoe lang het duurt. Maar laat één ding duidelijk zijn - dit lossen we op!

Reageer