Beantwoord

Verlate oplevering

  • 28 juli 2018
  • 1 reactie
  • 890 Bekeken

Op mijn abonnement gegevens van mijn tmobilethuis staat alleen mijn internet nog in behandeling. Mijn interactieve tv staat volgens mijn abonnement gegevens aan. Maar zonder internet kan ik niks. Installatie datum is al 2 dagen verstreken. BAAL hiervan ...nieuwe klant
icon

Beste antwoord door Sander 31 juli 2018, 16:02

Hoi @Guiller

Hier baal ik ook van! Het liefst zien we natuurlijk dat je direct op de juiste datum online kan. Ik ga dan ook graag voor je aan de slag om te achterhalen waar dit door komt en zo mogelijk aanpassen. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan zoek ik het uit!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Guiller

Hier baal ik ook van! Het liefst zien we natuurlijk dat je direct op de juiste datum online kan. Ik ga dan ook graag voor je aan de slag om te achterhalen waar dit door komt en zo mogelijk aanpassen. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan zoek ik het uit!

Reageer