Beantwoord

Verlate oplevering door kabelbreuk

  • 26 September 2019
  • 3 reacties
  • 471 Bekeken

Beste T-mobile,

Als ik al denk aan T-mobile gaan mijn nek haren op het moment omhoog staan......
Wij zijn 2 juni over gestapt van KPN naar jullie, en phoehoe wat hebben wij een spijt zeg.

Doordat de glasvezel in de wijk bij ons kapot gegraven was konden jullie bij ons de tv niet aansluiten.
Uiteindelijk in juli werd de glasvezel kabel gemaakt en kon er eindelijk iemand van jullie langs komen om alles aan te sluiten. Nou dit bleek al erg lastig voor jullie te zijn want Guidion kwam maar niet langs na 100x contact te hebben gehad met jullie en met Guidion hebben wij besloten alles zelf aan te sluiten. Want eerlijk is eerlijk een mens is erg blij als ze na 3 maanden weer tv hebben. Nu zit het zo dat er een een of andere kastje nog niet aangesloten was omdat alleen jullie dit kunnen doen...... We belde maar weer naar de klantenservice van T-mobile een kregen een dame aan de telefoon. Die dame verklaarde ons voor gek en gaf aan dat alles werkte zoals hoort. Nou ik zal je vertellen dat dat niet het geval was ik heb toen ook aangegeven dat wij niet terug konden kijken op geen een zender. Hier zou een melding van worden gemaakt. Ook gaf ik aan dat voor de maanden dat ik geen diensten bij jullie heb gehad ik niet wilde betalen. Dit was geen probleem en zou geregeld worden. Nou die laatste 2 dingen zijn tot op de dag van vandaag nog steeds niet geregeld en wij zijn nog steeds netjes aan het betalen..... Ik ben er nu wel klaar mee en kan nergens een klacht in dienen. Elke keer als ik bel wordt er gezegd oh mevrouw dat gaan we regelen en 3 maanden verder is er nog steeds niet geregeld......

Wat kan je doen om een keer door te dringen bij T-mobile?


Wij gaan dus snel weer over stappen naar KPN (als ons contract bij jullie afloopt) want daar hebben wij dit nog nooit meegemaakt.

Groetjes een hopeloze klant
icon

Beste antwoord door Brian 8 October 2019, 16:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Nstephania1994, dat is geen lekkere start! Ik zie dat de monteur op 21-06 de installatie afgemeld heeft als zijnde geïnstalleerd maar dat er geen verbinding was (vanwege de kabelbreuk). Heeft deze afspraak wel of niet plaats gevonden? Mogelijk komt hier de verwarring vandaan. Zo te zien is het uiteindelijk op 17-09 wel gelukt, top!

Wat het terug kijken betreft zijn er twee mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Begin Gemist, hiermee kan je een programma vanaf het begin terug kijken, dit kan je doen vanuit de TV Gids. Daarnaast is Programma Gemist beschikbaar, dit doe je vanuit het menu. In dit topic vind je meer informatie hierover. Op onze website vind je een overzicht van de zenders waarvoor dit beschikbaar is.

De vergoeding is op 30-09 al aangemaakt door mijn collega en deze zal je terug zien op je factuur van oktober! 🙂
De functie terug kijken doet het bij ons niet voor de 200x..... Ik snap zelf ook wel hoe dat werkt! Jullie geven aan dat we tot 7 dagen terug kunnen kijken maar wij kunnen zelfs het programma voor het huidige programma al niet terug kijken.


Stuur iemand langs of iets zodat het een keer duidelijk wordt want ik wordt hier zooooo gemoedeloos van
Reputatie 7
Hoi @Nstephania1994,

Voor het allersnelste resultaat zal ik de uitleg hier plaatsen, dan kun je namelijk al direct gebruikmaken van Uitzending Gemist en Begin Gemist.

Allereerst Uitzending Gemist: via de Tv Box kun je tot 10 dagen programma's terugkijken. Dit geldt niet voor alle zenders. Je ziet direct voor welke zenders dit geldt in het TV menu onder On Demand. Programma's die nu nog spelen, staan hier niet bij. Dat duurt altijd even. Dat is ook zo bij uitzendinggemist.nl die de programma's daar eerst moet aanbieden.

Dan Begin Gemist: wil je een lopend programma vanaf het begin bekijken, dan kun je dit direct doen met Begein Gemist. Klik op de blauwe knop op je afstandsbediening en het programma begint vanaf het begin!

Lukt het hiermee niet, kun je mij dan vertellen bij welk programma en welke zender het niet werkt en wat er precies gebeurt bij welke handelingen? Als ik dat weet, dan kan ik je snel helpen en kun je snel genieten van alle functies van onze TV!

Reageer